حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مطرح کرد:

از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک حمایت می‌کنیم

از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک حمایت می‌کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: شرایط مساعدی را برای ورزشکاران راه‌یافته به المپیک و پارالمپیک فراهم خواهیم کرد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی ورزش نوجوانان و جوانان؛ حمید بنی‌تمیم اظهار کرد: اوج قهرمانی هر ورزشکار در مسابقات المپیک و پارالمپیک خلاصه می‌شود به همین دلیل سعی می‌کنیم بیشترین حمایت را از ورزشکاران استان انجام دهیم تا سکوهای برتر را فتح کنند.

 وی ادامه داد: شرایط مساعدی را برای ورزشکاران راه‌یافته به المپیک و پارالمپیک فراهم خواهیم کرد و تاکنون حضور چندین ورزشکار استان در این پیکارها قطعی شده که امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنند.

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: این استان سرشار از ظرفیت و پتانسیل بوده که باید دست‌به‌دست هم داده تا این ورزشکاران با شرایط روحی و روانی خوبی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

 بنی تمیم با اشاره به اجرای طرح آمایش سرزمین در استان گفت: تصور من این است که با اجرای صحیح این طرح، بسیاری از مناطق محروم و بااستعداد از محرومیت خارج شده و به ورزش کشور کمک کنند.

 وی عنوان کرد: استان خوزستان از دیرباز تاکنون سرشار از استعدادهای ناب ورزشی در رشته‌های مختلف بوده که بسیاری از آنها مغفول مانده‌اند، اما با اجرای کامل و صحیح این طرح تمامی این استعدادها بالفعل شده و در مسیر درستی قرار می‌گیرند.

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار بوده و سعی می‌کنیم همچون سال گذشته زیرساخت‌های مناسبی در این محلات تأسیس کنیم تا از فضاهای ورزشی بهره‌مند شوند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از