حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
آزادی زندانی قتل غیرعمد به عشق امام حسین
رئیس دادگستری دزفول مطرح کرد:

آزادی زندانی قتل غیرعمد به عشق امام حسین

رئیس دادگستری دزفول گفت: یک زندانی که به جرم قتل غیرعمد به مدت سه سال در حبس بود، به‌تازگی در این شهرستان آزاد شد. این آزادی به مناسبت پویش «به عشق امام حسین (ع)» صورت‌گرفته است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خوزستان؛ مصطفی آباد گفت: سه سال پیش بر اثر اختلاف ملکی بین دو خانوار نزاع به وجود می‌آید و فردی در این درگیری دچار عارضه قلبی می‌شود و فوت می‌کند. پس از تشکیل پرونده در دادگاه و طی مراحل قانونی، یک نفر به‌عنوان مقصر قتل غیرعمد شناخته و روانه زندان شد.

 وی افزود: با ارجاع پرونده به شعبه ۱۴ شورای حل اختلاف این شهرستان، اعضای این شعبه با استفاده از ظرفیت بزرگان، ریش‌سفیدان، صلح یاران و ستاد صبر، با برگزاری چندین جلسه و دعوت طرفین به گذشت و بخشش، خوشبختانه تلاش عزیزان به ثمر نشست.

رئیس دادگستری دزفول گفت: اولیاء دم در قالب پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم، زندانی را مورد گذشت و عفو قرارداد و این پرونده پس از سه سال منتهی به صلح و سازش گردید.

وی در ادامه بزرگان طرفین، اعضای شعبه ۱۴ شورای حل اختلاف دزفول و همه افرادی که در حل‌وفصل این پرونده تلاش فراوانی داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از