حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در راهپیمایی روز قدس؛

آزادی قدس شریف را فریاد خواهیم زد

آزادی قدس شریف را فریاد خواهیم زد

ملت ایران در راهپیمایی روز قدس هم‌صدا با رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ آزادی قدس شریف را فریاد خواهیم زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛ بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس از مردم برای حضور در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت به عمل آورد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ»

 روز جهانی قدس نه‌تنها روز فریاد مظلومیت ملت مسلمان فلسطین است؛ بلکه روز قیام همه مسلمانان جهان بر ضدصهیونیست غاصب و اعلام برائت همه آزادگان دنیا از این غده سرطانی و استکبار جهانی است.

 روز قدس امسال اما رنگ و بوی دیگری دارد؛ یقیناً ناتوان شدن رژیم اشغالگر قدس و آشوب‌های داخلی این رژیم منحوس از یک سو و بیداری نه‌تنها مسلمانان دنیا بلکه بیداری مردم جهان از هر آیین و مذهبی از سوی دیگر و همچنین پایداری و استقامت مثال‌زدنی مردم بی‌دفاع فلسطین، همه و همه نشان از تسریع نابودی اسرائیل جنایت‌کار دارد. امسال روز قدس، روز خروش بین‌المللی بر علیه رژیم منحوس اسرائیل خواهد بود.

بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس این یادگار ارزشمند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین علی‌الخصوص زنان و کودکان، اقدامات جنایت‌کارانه و وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا در فلسطین و همچنین حمله به کنسولگری ایران در سوریه که منجر به شهادت عزیزان ما شده است را محکوم نموده و از تمامی اقشار جامعه جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل می‌آورد.

 ما در این روز هم‌صدا با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) که فرمودند: به حول و قوه الهی، رژیم خبیث صهیونیستی به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد و آن‌ها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد؛ آزادی قدس شریف را فریاد خواهیم زد، ان‌شاءالله.

 همچنین از مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر نیز می‌خواهیم همگام با آزادگان جهان، حملات و وحشیانه اسرائیل که مصداق بارز نسل‌کشی است را محکوم نموده و نسبت به بازپس‌گیری حق مسلم مردم فلسطین که همان آزادی قدس شریف است، اقدام نمایند.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از