حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس‌کل دادگستری خوزستان مطرح کرد:

آزادی ۵۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد

آزادی ۵۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد

رئیس‌کل دادگستری خوزستان گفت: ۵۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با تلاش نیکوکاران و ستاد دیه استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خوزستان؛ در مراسم «سفینه النجاه» و با تاسی از پویش «به عشق امام حسین می‌بخشم» که با حضور رئیس‌کل دادگستری خوزستان برگزار شد، ۵۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با تلاش نیکوکاران و ستاد دیه استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

 علی دهقانی در آیین آزادسازی این زندانیان، اظهار کرد: در ایامی که فضای استان خوزستان حسینی و اربعینی است، مردم و مسئولان استان در حال تدارک و مهیاشدن برای میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام هستند، بزرگواری مردم این استان در حوزه‌های دیگر در کمک و نوع‌دوستی غفلت نشده و به یاری انسان‌های گرفتار و در بند شتافتند.

 وی با تقدیر از گذشت ۸۰ میلیاردتومانی صاحبان حق، افزود: در مراسم امروز ۵۶ زندانی با بدهی بیش از ۱۹۳ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند.

 رئیس‌کل دادگستری خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳۰ زندانی جرائم غیرعمد از سراسر استان باهمت ستاد دیه و کمک خیرین با بدهی بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان آزاد شدند.

 مدیرکل زندان‌های استان نیز در این مراسم با تقدیر از خیرین و نیکوکاران استان، گفت: در حال حاضر ۲۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های خوزستان به دلیل ناتوانی از پرداخت بدهی در حال تحمل حبس هستند که امیدواریم مردم نوع‌دوست استان در قالب طرح به عشق امام حسین می‌بخشم تا اربعین حسینی زمینه آزادی این افراد گرفتار را فراهم کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از