حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
آسفالت راه ارتباطی ۳۰ روستا
در گفتگو با «رهیاب» مطرح شد؛

آسفالت راه ارتباطی ۳۰ روستا

بخشدار آبژدان گفت: از مجموع ۴۰ روستای دارای دهیاری در این بخش در ۳۰ روستا پروژه عمرانی آسفالت جاده‌های ارتباطی انجام شده است.

عزت‌اله عسکری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» از اندیکا؛ اظهار کرد: بخش آبژدان شهرستان اندیکا متشکل از ۹۰ روستای سکنه‌دار است که در مجموع ۴۰ روستا دارای دهیاری و ۵۰ روستای دیگر فاقد دهیاری هستند.

وی افزود: از آنجایی که راه‌های روستایی در رفاه و آسایش مردم تأثیر و اهمیت بسزایی دارند از ابتدای خدمتگزاری خود تصمیم بر بهسازی معابر و خیابان‌های روستایی گرفتم.

بخشدار آبژدان با اشاره به پروژه‌های عمرانی انجام شده، گفت: پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستایی به مساحت ۳۵۰ هزار مترمربع در ۳۰ روستای دارای دهیاری با کمترین مبلغ و اعتبارات و هم‌چنین روشنایی کامل روستاها و نصب دوربین پلاک‌خوان در ۱۰ دهیاری از خدمات انجام شده  در این بخش بوده است.

عسکری با اشاره به توسعه فعالیت‌های عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری بیان کرد: در ۱۰ روستای بدون دهیاری پروژه آسفالت جاده ارتباطی انجام شده است و هم‌چنین در ۲۰ روستای دیگر نیز پروژه‌هایی اعم از جوی جدول، سنگ فرش و…صورت گرفته است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از