حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان مطرح کرد:

آغاز اجرای پویش چشم به راهیم در استان

آغاز اجرای پویش چشم به راهیم در استان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: اجرای پویش چشم به راهیم اربعین حسینی (ع) با نام «راه نجات» در استان خوزستان آغاز شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محمد جولانژاد ظهر امروز سه‌شنبه بیست و سوم مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش چشم به راهیم با نام راه نجات و باهدف کمک به جابه‌جایی ایمن زائرین اربعین حسینی و ترغیب به استراحت و پرهیز از رانندگی در شب، تبیین حماسه عاشورا و ترویج فرهنگ پیاده‌روی اربعین برگزار می‌شود.

 وی افزود: این پویش در پایانه مرزی چذابه و مجتمع خدماتی رفاهی فاطمیه واقع در کیلومتر ۳ محور آبادان - سربندر از ۲۲ مرداد به مدت ۱۵ شب اجرا می‌شود.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: مهم‌ترین اهداف این پویش عبارت‌اند از؛ کمک به اجرای مطلوب و تسریع اهداف سازمان در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، افزایش ایمنی در سفرهای اربعین برای خودروهای شخصی و استفاده‌کنندگان از ناوگان حمل‌ونقل عمومی، ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر باهدف رفع خستگی، ارائه اطلاعات متناسب با پیاده‌روی اربعین در ایستگاه‌های منتخب است.

 جولانژاد بیان کرد: در پویش چشم به راهیم اقدامات مختلفی از قبیل برگزاری مراسم فرهنگی، دعا، نماز جماعت، تعزیه، نمایش و سرود، توزیع بسته‌های فرهنگی، اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی، ارائه اطلاعات ضروری رانندگان و سرنشینان در خصوص ایمنی و فرهنگ درست رانندگی است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از