حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
آغاز اجرای ۲۲۰ طرح عمرانی در مسجدسلیمان
همزمان با هفته دولت اجرا می‌شود ؛

آغاز اجرای ۲۲۰ طرح عمرانی در مسجدسلیمان

فرماندار مسجدسلیمان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۲۰ طرح عمرانی، درمانی، آموزشی و مخابراتی با اعتبار ۳ هزار میلیارد ریال، همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان؛ پیمان مولایی اظهار کرد: ۲۲۰ طرح عمرانی، درمانی، آموزشی و مخابراتی با اعتبار ۳ هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها علاوه بر مناطق شهری، روستاهای این شهرستان را نیز دربرمی‌گیرد، افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، زیرساخت، آموزشی، مخابراتی و درمانی و تولید است.

فرماندار شهرستان مسجدسلیمان گفت: از مجموع ۲۲۰ طرح، ۳۰ طرح مربوط به شهر و ۱۹۰ پروژه به روستاهای دارای دهیاری و فاقد دهیاری و مناطق عشایری اختصاص دارد.

مولایی با اشاره به اینکه برخی طرح‌های دیگر در سال گذشته و امسال نیز با حمایت دولت توسط بخش‌های خصوصی در شهرستان اجرا شده است، بیان کرد: شهرک خودرویی، کارخانه تولید خوراک دام، صنایع چوب بهروز، مرکز تخصصی جراحی و… از جمله این طرح‌ها هستند.

وی عنوان کرد: برخی از این طرح‌ها همچنان در مرحله عملیات اجرایی هستند که در مجموع ارزش سرمایه‌گذاری انجام شده برای این بخش از زیرساخت‌ها ۵ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از