حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

آماده‌سازی مراکز رو‌باز و سیلو برای خرید گندم

آماده‌سازی مراکز رو‌باز و سیلو برای خرید گندم

معاون محصولات کشاورزی استان خوزستان گفت: ما تمام تحصیلات خرید محصولات کشاورزی را برای کشاورزان آماده کرده‌ایم.

عدالرضا سیداحمد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»پیرامون محصولات کشاورزی اظهار کرد: در سال جاری ما برای کشاورزان تمام مراکز رو باز و سیلو را آماده کرده‌ایم، بیش از ۱۰۵ مرکز خرید گندم و تقریباً ۴۰ مرکز خرید کلزا را مهیا کردیم.

وی افزود: کشاورزان به محض اینکه به مراکز فروش مراجعه کنند ما محصولات آن‌ها را خریداری می‌کنیم تا کشاورزان در جاده دچار ترافیک و خوابیدن محصولات آن‌ها نشود.

معاون محصولات کشاورزی استان خوزستان گفت: حدود ۳۰۰۰ کمباین برای کشاورزان تهیه کردیم و سوخت آن‌ها را تامین و معاینه فنی آن‌ها را انجام دادیم تا بتوانند محصولات را به خوبی و در موقع آن برداشت کنند و دچار افت برداشت نشوند.

سیداحمد بیان کرد: قیمت ابلاغ شده مصوب خرید گندم هر کیلوگرم معمولا با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دوروم ۱۸ هزار تومان از کشاورزان خریداری خواهد شد.

وی ادامه داد: در بحث کشاورزی ما به ازای هر تن محصولی که با ما انعقاد قرارداد انجام داده‌اند ۱۵۰ هزار تومان به آن‌ها همراه با مبلغ گندمی که از آن‌ها خریداری کرده‌ایم پرداخت می‌کنیم.

عبدالرضا سیداحمد گفت: تمام تحصیلات لازم برای خرید گندم را فراهم کرده‌ایم و به کمک دولت در اسرع وقت وجه کشاورزان را پرداخت می‌کنیم و این تولیدی که به دست آمده از آن پاسداری می‌کنیم و تا کشاورزان بهترین محصول را داشته باشند با دست پر برای کشاورزی امسال آماده باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از