حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
دبیر ستاد انتخابات خوزستان مطرح کرد:

آمادگی ۳۰۹ شعبه اخذ رأی در خوزستان

آمادگی ۳۰۹ شعبه اخذ رأی در خوزستان

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: ۳۰۹ شعبه برای اخذ رأی در این دو حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی ستاد انتخابات در خوزستان؛ حجت‌الله دهدشت اظهار کرد: ۳۰۹ شعبه برای اخذ رأی در این دو حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۴۸ شعبه در آبادان، ۱۱۱ شعبه در رامهرمز و ۵۰ شعبه در رامشیر می‌باشند.

 وی ادامه داد: انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان همچون دور اول تمام الکترونیکی است.

 دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: به‌روزرسانی سیستم‌ها، آموزش نیروها، توزیع تعرفه‌ها و اقلام لازم رأی‌گیری از جمله این اقدامات است.

 دهدشت بیان کرد: علاوه بر عوامل اجرایی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر از سایر مناطق استان برای کمک به برگزاری انتخابات حضور دارند.

 وی ادامه داد: از سوی استاندار خوزستان نمایندگان ویژه‌ای برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات تعیین و در آبادان، رامهرمز، رامشیر و بخش‌های مختلف این سه شهرستان تعیین شده‌اند.

 دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: در دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی که در مرحله اول در همان حوزه انتخابیه رأی دادند می‌توانند رأی بدهند. یعنی افرادی که به‌غیراز دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر رأی داده‌اند نمی‌توانند در دور دوم در این دو حوزه انتخابیه رأی بدهند.

 وی افزود: همچنین افرادی که در دور اول رأی نداده‌اند می‌توانند در دور دوم انتخابات شرکت نمایند.

 دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: متولدین ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از