حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
به‌رسم هر سال؛

آیین سال‌تحویل در یادمان شهدا برگزار شد

آیین سال‌تحویل در یادمان شهدا برگزار شد

زائرین شهدا؛ هفت‌سین دفاع مقدس را بر سفره خود چیدند و در کنار مزار شهدا از آنان برای کشورمان آرزوی عزت و سربلندی و برای مردم آرزوی سالی سرشار از برکت کردند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ هر ساله هزاران نفر از زائران کاروان‌های راهیان نور برای تجدید میثاق با شهدا هنگام تحویل سال راهی یادمان شهدا می‌شدند؛ اما امسال با توجه‌ به ماه مبارک رمضان، مراجعه راهیان نور از خارج استان به حداقل رسیده است و مردم خوزستان به‌رسم هر سال آیین سال‌تحویل را در یادمان‌های شلمچه، هویزه و فتح‌المبین برپا کردند.

زائرین شهدا؛ هفت‌سین دفاع مقدس را بر سفره خود چیدند و در کنار مزار شهدا از آنان برای کشورمان آرزوی عزت و سربلندی و برای مردم آرزوی سالی سرشار از برکت کردند همچنین با نیایش به درگاه ایزد منان و قرائت دعای تحویل سال، با آرمان‌های امام راحل «ره» و شهدای دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

حاضرین سال نو را به یکدیگر تبریک گفته و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن را در لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ گرامی داشتند.

مردم در این آئین با زمزمه دعای تحویل سال سپس به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش جان سپردند و فرامین ایشان را برنامه عمل خود در سالی نو قرار دادند.

خوزستان دارای ۲۵ یادمان شهید است و با توجه‌ به مصوبات ستاد مرکزی راهیان نور در حال حاضر ۱۴ یادمان در سطح استان برای میزبانی از راهیان نور سراسر کشور فعال است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از