حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
آیین پیاده‌روی اربعین در شادگان برگزار شد
عشاق جامانده اربعین حسینی؛

آیین پیاده‌روی اربعین در شادگان برگزار شد

دل‌های گره‌خورده به مصائب اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش که نتوانستند به کربلای معلی مشرف شوند، در شهرستان شادگان به حرکت درآمدند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مراسم پیاده‌روی عشاق جامانده اربعین حسینی در شهرستان شادگان با حضور باشکوه مردم و طی مسیر ۱۱ کیلومتری هم‌نوا با زائران اربعین، برگزار شد.

جمال صالح‌زاده بازتاب پیاده‌روی حسینی را بسیار گسترده اعلام کرد و اظهار کرد: بازتاب این حرکت برای مظلومان می‌تواند احساس غرور، دلگرمی و افتخار را به همراه داشته باشد و برای ظالمان و مستکبران نیز یاس و ناامیدی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره مظلومیت امام حسین علیه‌السلام، افزود: با این حرکت می‌توان به ظالمان در جهان نشان داد که به دنبال حقوق مظلومان هستیم و نمی‌گذاریم تا حقوق آنان پایمال شود.

 فرماندار شادگان با اشاره به کودکان نسل جدید در فضای معنوی پیاده‌روی قرار می‌گیرند نیز، گفت: باتوجه‌به اینکه نسل جوان امروز گرایش زیادی به فضاهای مجازی پیدا کرده است می‌توان از این فضا برای شناسایی و یادآوری پیام امام حسین (ع) به نسل جدید استفاده کرد.

در مسیر اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی، مواکب توسط خادمان حسینی برپا شد و ویژه‌برنامه‌های مختلفی از جمله سخنرانی، عزاداری، توزیع اقلام فرهنگی اجرا شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از