حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
در نشست شورای فرهنگی خوزستان تاکید شد؛

اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن

اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن

تمامی ارگان‌ها و مسوولین جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن آمادگی دارند و تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اتخاذ شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛عصر امروز چهارشنبه نشست شورای فرهنگی خوزستان با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و معاون سیاسی اجتماعی استاندار برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در این نشست اظهار کرد: همه باید برای برگزاری پرشور و حماسی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبرانقلاب در خصوص حضور حداکثری در انتخابات افزود: مسئولان، روحانیون و افراد اثرگذار در جامعه در راستای دعوت مردم به حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان نیز در این نشست گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات تجلی حضور مردم انقلابی کشورمان است.

وی تاکید کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفندماه فراهم شده است.

عبدالله شهاوند، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در این نشست گفت: در انتخابات امسال برای هر کرسی نمایندگی مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی ۵۰ نامزد باهم به رقابت می‌پردازند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از