حالت تاریک
شنبه, 29 اردیبهشت 1403
اجتماع بزرگ حمایت از طرح عفاف و حجاب؛

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در اهواز

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در اهواز

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی شهرستان اهواز گفت: در راستای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ مردم شریف اهواز در حمایت از طرح عفاف و حجاب و مجریان طرح نور، محدودیت‌های ترافیکی اعلام شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی پلیس راهنمایی‌ورانندگی؛ سرهنگ سعید حسنوند اظهار کرد: در راستای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ مردم شریف اهواز در حمایت از طرح عفاف و حجاب و مجریان طرح نور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی در محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

 وی افزود: این محدودیت‌ها در مسیرهای بلوار آیت‌الله بهبهانی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال از تقاطع کیکاووس تا سه‌راهی سلمان فارسی - کلیه معابر منتهی به مصلی مهدیه از خیابان گندمی و حق‌بین شامل قنواتی، معمارزاده، طالقانی، غفاری، کیوان، خیابان امام و خیابان صدرالسادات و کلیه معابر منتهی به بلوار آیت‌الله بهبهانی از خیابان کمپانی حدفاصل خیابان رستگاری تا سلمان فارسی شرقی شامل مهربند، مجاهدین، خیابان وکیلی و خیابان‌های فرعی روبرو مصلی اعمال خواهد شد .

 رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی شهرستان اهواز ادامه داد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای خیابان کمپانی مسیر شمال به جنوب و بالعکس - خیابان گندمی مسیر شمال به جنوب - خیابان ادهم مسیر جنوب به شمال و خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب به‌عنوان مسیر جایگزین استفاده نمایند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از