حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مطرح کرد:

اجرای مرحله دوم طرح شهید عجمیان در استان

اجرای مرحله دوم طرح شهید عجمیان در استان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: بعد از اجرای موفقیت‌آمیز طرح شهید عجمیان در مرحله اول، مرحله دوم این طرح آغاز شده است و با اعتبار ۴ میلیارد تومان در مدت یک ماه و نیم در استان اجرا خواهد شد.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محمد سعیدی‌پور با اشاره به آغاز دومین مرحله طرح شهید عجمیان در مدرسه سنائی یک و دو روستای ابوناگه در بخش سویسه شهرستان کارون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از اجرای موفقیت‌آمیز سال گذشته طرح شهید عجمیان و توزیع اقلام در مدارس کم‌برخوردار استان خوزستان، مرحله دوم این طرح آغاز شده است و با اعتبار ۴ میلیارد تومان در مدت یک ماه و نیم در استان اجرا خواهد شد.

 وی با بیان اینکه سال گذشته در قالب طرح شهید عجمیان ۱۲۴ مدرسه در استان باهمت گروه‌های جهادی و مردمی و دانش‌آموزی شاداب‌سازی و بهسازی شدند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال ۲۲۵ مدرسه در ۱۷ شهرستان استان در قالب طرح شهید عجمیان بهسازی و شاداب‌سازی می‌شوند.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: این طرح باهدف ترویج و ارتقای روحیه جهادی و ایجاد فضای مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش‌آموزان با گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و بهره‌وری از مهارت‌های کسب شده توسط دانش‌آموزان است.

 سعیدی‌پور ادامه داد: مردمی‌سازی و مشارکت مردم و دانش‌آموزان در این طرح از مهم‌ترین اهداف طرح شهید عجمیان است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از