حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مطرح کرد:

اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح در بندر امام خمینی

اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح در بندر امام خمینی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: طرح روسازی راه دسترسی به تقاطع غیرهمسطح بندر امام خمینی از خردادماه سال جاری با اعتبار ۱ میلیارد و ۳۵۰ هزار ریال و از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی کشور آغاز شده است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی استان خوزستان؛ ابوطالب گرایلو اظهار کرد: اجرای طرح روسازی راه دسترسی به تقاطع غیرهمسطح بندر امام خمینی با مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در حال اجراست.

 وی افزود: اجرای این طرح از خردادماه سال جاری با اعتبار ۱ میلیارد و ۳۵۰ هزار ریال  از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی کشور آغاز شده است که با بهره‌برداری از آن بخش عمده‌ای از مشکلات شهروندان بندر امام خمینی برطرف می‌شود.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اینکه پیش از این عملیات زیرسازی شیب‌راهه تقاطع غیرهم‌سطح بندر امام خمینی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی اجرا شده است، افزود: با بهره‌برداری کامل از این طرح ضمن افزایش سطح آمادگی بر اساس الزامات پدافند غیرعامل، با تسهیل تردد از مسیر جدید، مسیر قبلی حذف خواهد شد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از