حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
اختصاص ۵ هزار ریال برای توسعه جاده‌های دزفول
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

اختصاص ۵ هزار ریال برای توسعه جاده‌های دزفول

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان برای مرمت، بهسازی و توسعه جاده‌های دزفول، مبلغ ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده‌اند. امید است با این میزان سرمایه، شاهد ارتقای وضعیت راه‌های این شهرستان باشیم.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ عباس پاپی‌زاده روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۰ طرح عمرانی و خدماتی در روستای بن جعفر دزفول اظهار کرد: جاده به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم شهرستان دزفول مطرح است که امیدواریم تا پایان چهار سال آینده رتبه فعلی دزفول در حوزه جاده در خوزستان ارتقا یابد.

 وی افزود: کل اعتبار سال گذشته راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دزفول ۲۴۰ میلیارد ریال بوده که با پیگیری انجام شده طی ماه‌های اخیر با همکاری فرماندار ویژه دزفول تاکنون یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای مرمت، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی و دزفول اختصاص یافت.

 نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۸۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی ورودی‌های شهر دزفول خبر داد و گفت: تعریض جاده بن جعفر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم دزفول است که مسئولان خدمتگزار تعهد اخلاقی دارند تعریض آن را در اولویت قرار دهند.

 وی بیان کرد: تعریض جاده دزفول به شوشتر نیز یکی از دغدغه‌های مردم است که ۳ هزار میلیارد ریال برای آن اختصاص‌یافته و در مرحله مناقصه است.

 پاپی‌زاده از خانواده محمدی خباز که برای ساخت درمانگاه بن جعفر تلاش کردند نیز قدردانی کرد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از