حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز مطرح کرد:

ارائه خدمات علوم پزشکی اهواز در مرز چذابه

ارائه خدمات علوم پزشکی اهواز در مرز چذابه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تعداد کل مراجعین به درمانگاه ۱۳۹ مورد بود که اعزامی به مراکز درمانی و بیمارستان‌های پشتیبان منطقه نداشت و تمامی مراجعین در محل، تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شدند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ میثم معزی امروز سه‌شنبه بیست و سوم مرداد در جمع رسانه‌ها به خدمات ارائه شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در سومین روز استقرار در مرز چذابه اشاره کرد اظهار کرد: شنبه بیستم مردادماه، اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به انجام ۱۸ مأموریت اورژانسی مبادرت ورزید که از این میان، ۱۲ بیمار به‌صورت سرپایی در محل درمان و ۹ بیمار به مراکز درمانی منطقه اعزام شدند.

 وی افزود: این مأموریت‌ها شامل چهار مورد حادثه ترافیکی، چهار مورد گرمازدگی، یک مورد مشکل گوارشی، دو مورد مشکل تنفسی، تعداد سه مورد بیمار قلبی و پنج مورد سایر مأموریت‌ها بود.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بخش دیگری از گفتگوی خود به خدمات ارائه شده توسط درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد اشاره کرد و گفت: تعداد کل مراجعین به درمانگاه ۱۳۹ مورد بود که اعزامی به مراکز درمانی و بیمارستان‌های پشتیبان منطقه نداشت و تمامی مراجعین در محل، تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شدند.

 معزی ادامه داد: از این تعداد ۴۳ مورد با مشکل گرمازدگی، ۳۹ مورد با مشکل گوارشی، ۳ مورد اورژانس زنان، ۳ مورد با مشکل قلبی، ۵ مورد با مشکل تنفسی و تعداد ۴۶ مورد با سایر مشکلات به درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد مراجعه کردند.

 وی اضافه کرد: ارائه خدمات توسط اورژانس بیمارستانی بخش دیگری از خدمات دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در مرز چذابه است که در روز سوم ۱۵ مراجعه‌کننده داشت که با ۱۴ مورد درمان به‌صورت سرپایی و ترخیص و ۱ مورد بستری، کار خود را به اتمام رساند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از