حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
استاندار خوزستان:

خیران زمینه پرورش آینده‌سازان را فراهم کنند

خیران زمینه پرورش آینده‌سازان را فراهم کنند

استاندار خوزستان گفت: خیران مدرسه‌ساز با انتخاب درست به حوزه مدرسه‌سازی ورود کردند و این انتخاب در نهایت منجر به تقویت نیروی انسانی تحصیل‌کرده در جامعه می‌شود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» علی‌اکبر حسینی محراب روز شنبه در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در محل گیت بوستان اهواز اظهار کرد: خیران مدرسه‌ساز با انتخاب درست به حوزه مدرسه‌سازی ورود کردند و این انتخاب در نهایت منجر به تقویت نیروی انسانی تحصیل‌کرده در جامعه می‌شود.

 وی با بیان اینکه خیران در کنار آموزش‌وپرورش زمینه پرورش آینده‌سازان این کشور را فراهم می‌کنند، بیان کرد: خیران مدرسه‌ساز در ساخت فرهنگ قوی یک جامعه نیز کمک می‌کنند.

 استاندار خوزستان ادامه داد: خیرین مدرسه‌ساز میدان‌دار ایثار و گذشت هستند و باعث ترویج فرهنگ نیکوکاری بین اطرافیان خود و جامعه می‌شوند و خود کلاس درسی برای دیگران هستند.

 حسینی محراب عنوان کرد: خیرین مدرسه‌ساز، حتماً با اولیا و دانش‌آموزانی که در مدرسه ساخته شده توسط آن‌ها مشغول به تحصیل هستند؛ ارتباط داشته تا ثمره کار خود را مشاهده و دانش‌آموزان را نیز با این مسیر نورانی آشنا کنند.

 وی ادامه داد: آموزش‌وپرورش نیز در تأمین اعتبار سهم خود در ساخت مدرسه با خیران همکاری کند تا نیکوکاران برای ادامه کار رغبت بیشتری داشته باشند.

 در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد با بین اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو از مطالبات رهبر معظم انقلاب است اظهار کرد: باید همه تلاش برای انجام دستور مقام معظم رهبری انجام شود و همه باید همدیگر را به وحدت در برگزاری این انتخابات دعوت کنند.

 وی با بیان اینکه یکی دیگر از اولویت‌های انتخابات، انتخاب فرد اصلح است افزود: باید فردی برای ریاست‌جمهوری انتخاب شود تا در ریل‌گذاری که شهید جمهور برای کشور انجام داده حرکت کند و خدمت‌رسانی به مردم دغدغه آن باشد.

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در ادامه با تحسین فعالیت خیران مدرسه‌ساز بیان کرد: اگر دانش‌آموزان در کلاس‌های مناسب تحصیل می‌کنند به برکت همکاری خیران مدرسه‌ساز است.

 موسوی‌فرد با ابراز گله‌مندی از وجود مدارس نامناسب در مناطق محروم اهواز گفت: متأسفانه در مناطق محروم استان با وجود تمام تلاش‌های انجام شده مدارسی وجود دارد که در شأن مردم و دانش‌آموزان آن مناطق نیست.

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان عنوان کرد: دولت به‌تنهایی قادر به ساخت مدرسه نیست و لازم است که خیران نیز پای‌کار بیایند.

 بر اساس اعلام مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان برای امسال ساخت ۸۰۰ کلاس درس برنامه‌ریزی‌شده است.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از