حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
استخدام ۶۸ نیروی بهورز در دانشگاه علوم پزشکی
معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان مطرح کرد:

استخدام ۶۸ نیروی بهورز در دانشگاه علوم پزشکی

معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان گفت: به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ۶۸ نفر بهورز از طریق برگزاری آزمون کتبی به‌صورت پیمانی و با قرارداد کار معین استخدام خواهند شد.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت خوزستان؛ مهرداد شریفی با بیان اینکه به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز در سطح دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ۶۸ نیروی بهورز از طریق آزمون کتبی به‌صورت پیمانی و قرارداد کار معین استخدام شوند، اظهار کرد: این افراد با استناد به مجوز استخدام پیمانی به شماره ۱۰۲۵۵۸ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ سازمان اداری استخدامی کشور و شیوه‌نامه اجرایی جذب و پذیرش بهورز مصوب ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ هیات امنای دانشگاه، ۱۷ نفر پیمانی و ۵۱ نفر قراردادی کار معین، در مجموع ۶۸ نفر از افراد واجد شرایط با استناد به ماده ۳۳ آیین‌نامه اداری استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه از طریق آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی و گزینش استخدام خواهند شد.

 وی افزود: خانه‌های بهداشت به‌عنوان اولین سطح ارائه خدمات بهداشتی درمانی در راستای تأمین و ارتقا سطح سلامت آحاد جامعه روستایی هستند و در این سطح بهورزان به همه گروه‌های هدف، برنامه‌های بهداشتی شامل مادران باردار، کودکان، سالمندان و سایر گروه‌های سنی ارائه خدمت می‌کنند.

 معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به اینکه در همین زمینه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تعداد ۷۳۶ خانه بهداشت مصوب وجود دارد که از این تعداد ۶۶۷ خانه بهداشت فعال است، گفت: از یک هزار و ۶۶۷ نفر بهورز مصوب، تعداد هزار و ۲۴۶ مشغول به هستند. برای ۲۸۹ نفر بهورز جذب شده در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از آبان‌ماه امسال دوره آموزشی در ۱۳ مرکز آموزش بهورزی شروع می‌شود.

 وی با بیان اینکه ۱۹۵ نفر جهت شرکت در آزمون بهورزی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۶۴ داوطلب زن و ۱۳۱ داوطلب مرد هستند، بیان کرد: آزمون بهورزی ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح در محل دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد که از بین افراد واجد شرایط سه برابر ظرفیت پذیرش در فرایندهای مصاحبه تخصصی و گزینش در مراکز آموزش بهورزی به مدت دوساله دوره‌های آموزشی بهورزی را می‌گذرانند و پس از اتمام دوره و فارغ تحصیلی در خانه‌های بهداشت پذیرفته شده مشغول به ارائه خدمت به مردم محروم و شریف مناطق روستایی خواهند شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از