حالت تاریک
جمعه, 14 اردیبهشت 1403
در سومین مرحله کالابرگ؛

پایش وضعیت کالا در فروشگاه‌ها تشدید شد

پایش وضعیت کالا در فروشگاه‌ها تشدید شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول گفت: نظارت بر روند صحیح اجرای کالابرگ فجرانه و پایش وضعیت کمبود ۱۱ قلم کالا در فروشگاه‌ها، در سومین مرحله کالابرگ توسط تیم‌های بازرسی تشدید شده است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول؛ علی فیروزکوهی با اشاره به آغاز سومین مرحله اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و بازرسی‌های میدانی از فروشگاه‌ها در مرحله سوم این طرح در دزفول با جدیت بیشتر در دستور کار قرار دارد.

 وی افزود: نظارت بر روند صحیح اجرای کالابرگ فجرانه و پایش وضعیت کمبود ۱۱ قلم کالا در فروشگاه‌ها، در سومین مرحله کالابرگ توسط تیم‌های بازرسی تشدید شده است.

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول گفت: مرحله سوم توزیع کالابرگ از ۱۸ فروردین آغاز شده است و تا ۱۸ اردیبهشت امسال ادامه خواهد داشت.

فیروزکوهی با تأکید بر اینکه رفع مشکلات کارگری و کارفرمایی به‌عنوان اولویت در دستور کار است، عنوان کرد: در سال جدید بازرسی از کارگاه‌های بزرگ و متوسط شهرستان به‌منظور شناسایی و رفع مشکلات در قالب گشت مشترک، به‌طور جدی دنبال می‌شود.

 وی ادامه داد: تیم‌های بازرسی و گشت مشترک، بازرسان کار، بهداشت، تأمین اجتماعی و کارشناسان روابط کار علاوه بر حضور در کارگاه‌های بزرگ و متوسط به ارائه مشاوره و پاسخگویی به سؤالات مدیران و کارگران می‌پردازند.

 مرحله اول طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ به مدت یک ماه و مرحله دوم از ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ انجام شد و مرحله سوم از ۱۸ فروردین جاری آغاز شده و تا ۱۸ اردیبهشت امسال ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از