حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در خوزستان؛

استقلال ایران مدیون امام راحل است

استقلال ایران مدیون امام راحل است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان گفت: امام خمینی توانست کشور ایران را که وابسته به بلوک غرب بود به کشوری مستقل و ابرقدرت منطقه و در واقع ابرقدرت جهانی مبدل کند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا رستگار در مراسمی که به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خردادبا حضور مسئولان استانی و آحاد مردم شهرستان کارون برگزار شد،  اظهار کرد:امام خمینی (ره) به‌عنوان یک رهبر جامعه اسلامی توانست انقلاب بزرگی را در تاریخ پایه‌گذاری کند، انقلابی که پس از حکومت امیرالمؤمنین علی (ع) حکومتی را به ارمغان بیاورد که تمام اندیشه‌های حاکمیت اسلامی را دار باشد. 

وی افزود: کشور تا قبل از انقلاب اسلامی  وابسته به بلوک شرق و غرب بود اما با تلاش‌های امام خمینی(ره) ایران به کشوری مستقل و ابرقدرت منطقه و در واقع ابرقدرت جهانی مبدل شد. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروزه تمام توجهات جهانیان را به خود معطوف کرده به‌گونه‌ای که دانشجویان و اساتید آمریکایی با زبان فارسی شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند، گفت: اگرچه امروز امام خمینی(ره) در بین ما نیست؛ اما جانشین ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اقتدار کامل راه و سیره ایشان را ادامه می‌دهد.

رستگار بیان کرد: قیام امام راحل تمام معادلات جهان را به هم ریخت قیامی که هم‌زمان با آن در دیگر کشورها رخ داد؛ اما هیچ‌کدام به دلیل نداشتن رهبری شجاع و قوی به سرانجام نرسید و تنها قیام امام خمینی با پشتوانه خدای متعال بعد از گذشت چهل‌وپنج سال همچنان استوار و مقاوم در برابر دشمنان خود ایستاده است. 

وی عنوان کرد: انتخاباتی که پیش‌روی ملت ایران است باید طبق بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر اینکه  مردم حضور گسترده و مشارکت بالای در انتخابات ریاست‌جمهوری داشته باشند، عمل کنیم. 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت:  مردم باید رئیس‌جمهوری را انتخاب کنند که انقلابی و ولایت‌مدار باشد و بتواند ادامه‌دهنده دولت انقلابی و مردمی باشد و آرمان‌های شهدای خدمت را برآورده سازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان بیان کرد: مردم دیگر خدمت بی‌منت، میدانی، خستگی‌ناپذیر و مردمی ریاست‌جمهوری را دیده‌اند و مطمئناً از ریاست‌جمهور جدید این امر را مطالبه می‌کنند پس برای موفقیت در این انتخابات باید به چهار راهبرد مقام معظم رهبری «مشارکت، سلامت، امنیت، رقابت»  توجه کنیم تا انتخاب اصلحی داشته باشیم. 

استقلال ایران مدیون امام راحل است
استقلال ایران مدیون امام راحل است
استقلال ایران مدیون امام راحل است
استقلال ایران مدیون امام راحل است
استقلال ایران مدیون امام راحل است

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از