حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

استمرار گازرسانی به خانه‌های مردم اولویت شرکت است

استمرار گازرسانی به خانه‌های مردم اولویت شرکت است

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان گفت: استمرار گازرسانی به خانه‌های مردم در اولویت برنامه کاری این شرکت قرار دارد و اگر مشکلی در بخش گازرسانی به مشترکین خانگی نداشته باشیم، محدودیت مصرف اعمال نخواهد شد.

 نادرقلی زری میدانی درگفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی«رهیاب» گفت: با تدابیر، برنامه ریزی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان درسال گذشته مشکل خاصی در زمینه ناترازی گاز در استان خوزستان نداشتیم.

وی افزود: هر ساله با فرارسیدن زمستان و ایام سرد سال و بکارگیری وسایل گرمایشی، مصرف گاز افزایش می‌یابد و این مسئله باعث اعمال محدودیت‌هایی در مصرف گاز برای برخی صنایع می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان با بیان اینکه گازرسانی به بخش خانگی همواره در اولویت برنامه کاری این شرکت می‌باشد، عنوان کرد: با تدابیر لازم در تلاش هستیم تا گاز هیچ مشترک خانگی با افت فشار و یا قطعی مواجه نشود.

نادرقلی زری میدانی گفت: درکمیته بحران همه عوامل احتمالی برای مواقع بحرانی پیش بینی شده است و با توجه به سیاست‌های کلان کشوری و هماهنگی بین دستگاهی به صنایع عمده و کوچک اعلام کرده ایم که در صورت ضرورت آمادگی لازم برای استفاده از سوخت دوم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: استمرار گازرسانی به خانه‌های مردم در اولویت برنامه کاری این شرکت قرار دارد و اگر مشکلی در بخش گازرسانی به مشترکین خانگی نداشته باشیم، محدودیت مصرف اعمال نخواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به اینکه از شهروندان خوزستانی درخواست می‌کنیم مطابق سال گذشته در پویش گازرسانی "هرخانه یک اتاق گرم"شرکت کنند، تاکید کرد: از مشترکین پرمصرف انتظار داریم با مصرف بهینه این نعمت خدادادی، به هموطنان شهر‌های سرد سیر کمک کنند تا آن‌ها هم زمستان گرمی را داشته باشند.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از