حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

اسرائیل از مقاومت مردم‌فلسطین، درمانده شده است

اسرائیل از مقاومت مردم‌فلسطین، درمانده شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با نگاهی عمیق‌تر به حوادث جاری غزه، به این موضوع می رسیم که اسرائیل در برابر مقاومت فلسطینی‌ها، درمانده شده و این ثابت می‌کند که صهیونیستها فقط زبان قدرت را می‌فهمند.

مجید منادی در گفتگو باخبرنگار رهیاب پیرامون تحول بزرگ نیروهای مقاومت در فلسطین اشغالی اظهارکرد: عملیات طوفان الاقصی و کار بزرگ و حماسه‌ عظیم وارزشمندی که جوانان غیور فلسطین، حماس وجهاد اسلامی با پشتیبانی ملت مظلوم فلسطین وغزه در این روزها انجام دادند، موجب غرور و شادمانی ملت فلسطین و دیگر مسلمانان جهان شد.

وی با بیان اینکه‌ صهيونيست‌ها طي حدود هشت دهه ‌اشغال فلسطين، همواره با كابوس وحشتناك «سقوط» و «فروپاشی» رو‌به‌رو بوده‌اند، افزود: قدرت پوشالی امنیت‌آفرینی که از اسرائیل توسط رسانه‌های صهیونیستی به تصویر کشیده می‌شد، فروریخت و یک پارادایم و باور جدیدی تحت این عنوان که اسرائیل پوشالی و رفتنی است، شکل گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: عملیات طوفان الاقصی، محصول انباشته شدن بغض ملتی است که توسط ظلم غاصبان ایجاد شده است، شاهد هستیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که مقاومت هر روز قدرتمندتر از گذشته شده و رویاهای ملت‌های منطقه در شکستن هیبت پوچ و پوشالی رژیم صهیونیستی بیشتر در حال تحقق است.

منادی هدایت‌های بی‌نظیر رهبرانقلاب برای مقابله با جنایات اشغالگران را راهگشای گروه‌های مقاومت دانست و ادامه داد:  گروه‌های مقاومت در فلسطین و خارج آن در حالی که به پایداری ملت فلسطین و شعله‌ور شدن مقاومت در مقابل اشغالگران امید بسته‌اند، هرگز در مقابل تجاوزها دست بسته باقی نمی ماند و تاریخ این را ثابت کرده‌است.

وی با اشاره به حوادث تألم باروغم افزا درغزه، گفت: عملیات«طوفان الاقصی» وارد نهمین روز خود شده و اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، درخواست تخلیه بیمارستان‌ها را داده‌اند؛ اقدامی که نشان دهنده فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه بوده و بخش بهداشت فلسطین نمی‌تواند آن را تحمل کند. همزمان نیرو‌های صهیونیست به مناطقی از کرانه باختری نیز یورش بردند که با مقاومت رزمندگان فلسطینی روبرو شدند.

وی بیان کرد: با نگاهی عمیق‌تر به حوادث جاری غزه، به این موضوع می رسیم رژیمی که خارج از «حد تفکر و تصور بشر» جنایت می‌کند با مقاومت قدرتمندانه فلسطینی‌ها، درمانده و دنبال چاره کار است و این ثابت می‌کند که صهیونیستها فقط زبان قدرت را می‌فهمند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از