حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
اسرائیل در باتلاق حملات غرق خواهد شد
در گفتگو با «رهیاب»:

اسرائیل در باتلاق حملات غرق خواهد شد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله به لبنان ناشی از جنون نتانیاهو است که در نهایت به غرق‌شدن این رژیم در باتلاق جنگ منجر خواهد شد.

عباس پاپی‌زاده در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: در حالی سران رژیم صهیونیستی حکم عملیات‌های نسل‌کشی را صادر می‌کنند که در سازمان ملل کسی توان محکومیت را ندارد، این به معنای ریشخند به شأن و کارایی سازمان ملل است.

وی با اشاره به حمایت دائمی آمریکا و برخی از کشورهای عربی و غربی از جنایت صهیونیست‌ها، افزود: امیدواریم که مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت که تاکنون در مقابل این جنایت‌ها، کار بازدارنده انجام نداده‌اند، نقش خود را به‌درستی ایفا کنند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان گفت: آمریکا و غرب مرتب شعار حقوق بشر سر می‌دهند و انتظار دارند تمامی ملت‌ها قوانین، موازین و چهارچوب‌های بین‌المللی را در مواجهه با آنها رعایت کنند؛ اما خودشان اصول مرتبط به رعایت حقوق بشر را برای رسیدن به اهدافشان زیر پا می‌گذارند؛ فرهنگ حاکم بر این نوع تفکر، تفکر یک‌جانبه متجاوزانه است؛ رژیم صهیونیستی نیز محصول همین تفکر و نگاه است.

وی بیان کرد: آمریکا و متحدانشان شبکه گسترده رسانه‌ای قوی از شنیداری تا دیداری را برای توجیه افکار عمومی در اختیار دارند، اما امروزه مردم در اقصی نقاط جهان آگاهی پیدا کرده از این رو آن‌ها در بحث اقناع‌سازی افکار عمومی دچار مشکل شده‌اند.

پاپی‌زاده عنوان کرد: به‌رغم اظهار بی‌اطلاعی رئیس‌جمهور آمریکا از وقوع جنایت لبنان اما شاهد هستیم که این عملیات با به‌کارگیری اف ۳۵ رادار گریز و بمب‌های سنگین سنگ‌شکن چندتنی که آنها در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده بودند، انجام شد؛ بنابراین فرزند نامشروع آمریکا و غرب تمامی جنایات خود را با پشتوانه آمریکا انجام داده چرا که اگر حمایت‌های آنها نبود حماس به‌راحتی در غزه کار رژیم صهیونیستی را تمام کرده بود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از مورد تهدید و فشار قرارگرفتن کشورهای محدود هم‌صدا با جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومین لبنان، غزه و حزب‌الله توسط آمریکا، بیان کرد: بیش از ۶۰ الی ۷۰ درصد مدیران و کارکنان سازمان‌های تخصصی بین‌الملل مانند آژانس اتمی، یونیسف، یونسکو و فائو متعلق به کشور آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که نقش جاسوسی برای آنها ایفا کرده و بسیاری از اطلاعاتی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد برای تهدید و حمله به کشورهای دیگر به کار گرفته می‌شود.

پاپی زاده در ادامه با ابراز تأسف برای برخی دولت‌های اسلامی که دست‌نشانده و تحت سلطه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی هستند عنوان کرد: سکوت و عدم محکومیت این کشورها در حالی که شاهد هستند ملت‌های عرب توسط رژیم صهیونیستی ذبح می‌شوند، شرم‌آور است.

وی افزود: کشورهایی چون اردن، عربستان و مصر به‌عنوان نیروهای نیابتی آمریکا عمل کرده و حتی زمانی که انصارالله یمن از روی غیرت و مسئولیت انسانی با اندک داشته‌های خود و کمی بضاعت برای دفاع از مردم غزه عملکرد، موشک‌های یمن را ساقط می‌کند، عملکرد آن‌ها خیانت به جهان اسلام و دردآور است و در تاریخ خواهد ماند که آل سعود و حاکم اردن و دیگر کشورها خیانت بزرگی به ملت عرب کرده‌اند.

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به‌ویژه به بیروت و حومه دمشق و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان ناشی از جنون نتانیاهو و به دلیل شکست‌های پی‌درپی است که در نهایت به غرق‌شدن این رژیم در باتلاق جنگ منجر خواهد شد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از