حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرماندار کرخه مطرح کرد:

اشتغال‌زایی ۱۶۰ نفر در شرکت تولیدکننده ام‌دی‌اف

اشتغال‌زایی ۱۶۰ نفر در شرکت تولیدکننده ام‌دی‌اف

فرماندار کرخه گفت: ناترازی تولید و مصرف برق باعث شد شرکت تولیدکننده ام‌دی‌اف کرخه به طور موقت تعطیل شود، با پیگیری‌های انجام شده در استان، مشکل ناترازی برق موردنیاز این شرکت رفع و فعالیت آن از روز گذشته ازسرگرفته شد.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محسن ستاری با اشاره به گرمای شدید و بی‌سابقه هوا طی روزهای اخیر در گفتگوی رسانه‌ای اظهار کرد: ناترازی تولید و مصرف برق در این شهرستان و لزوم تأمین برق موردنیاز بخش مسکونی موجب شده تا شرکت تولیدکننده ام‌دی‌اف کرخه به طور موقت تعطیل شود.

وی افزود: تعطیلی شرکت ام‌دی‌اف آریاک کیمیای خوانسار خوزستان مستقر در شهرستان کرخه مقرر بود تا یک ماه ادامه داشته باشد که با پیگیری‌های انجام شده در استان، مشکل ناترازی برق موردنیاز این شرکت رفع و فعالیت آن از روز گذشته ازسرگرفته شد.

فرماندار کرخه با تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق در تمام بخش‌های اداری، مسکونی و صنعتی برای عبور از گرمای بی‌سابقه کنونی گفت: صرفه‌جویی در مصرف برق علاوه بر جلوگیری از قطعی مناطق مسکونی، کمک شایانی به استمرار فعالیت واحدهای صنعتی می‌کند.

شرکت ام‌دی‌اف آریاک کیمیای خوانسار خوزستان واقع در شهرستان کرخه یکی از تولیدکنندگان ام‌دی‌اف و انواع چسب گرانول است که برای بیش از ۱۶۰ نفر فرصت اشتغال ایجاد کرده است.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از