حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل ارشاد خوزستان در گفتگو با رهیاب:

اصحاب‌ فرهنگ ،هنر و رسانه خوزستان،پای کار اربعین

اصحاب‌ فرهنگ ،هنر و رسانه خوزستان،پای کار اربعین

مجید منادی گفت: خبرنگاران خوزستانی در این گرمای طاقت فرسای نیز همچون موکب داران با ارائه سریع اخبار لحظه به لحظه پایانه های مرزی کشور در حال خدمت به زوار اباعبدالله الحسین هستند.

مدیر کل فرهنگ‌و‌ارشاد استان خوزستان در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار رهیاب گفت : مکتب سیدالشهدا، مؤلفه وحدت‌بخش بین اقوام و مذاهب است از آنجا که قیام امام حسین نه‌ تنها برای همه مسلمانان عالم بلکه به‌ عنوان یک الگو برای مبارزه عملی جهت مبارزه با ظلم و استبداد برای همه آزادی‌خواهان جهان حتی سایر ادیان هم یک الگو شاخص قرار دارد و همین امر موجب حضور همه اقوام و مذهب های در این نهضت بزرگ دینی شد و حضور پررنگ در این راهپیمایی دینی از سرتاسر نیا را رقم زده است.

منادی  تاکید کرد :الحمدلله مردم خوزستان افتخار میزبانی‌ از زوار اباعبدالله را دارند و با عشق در حال خدمت رسانی به زایرین کربلا هستند، از هموطنان خود می خواهیم نعمت حضور در مواکب و دیدن از این همه زیبایی در خدمت جهادی را از خود و خانواده ه هایشان دریغ نکنند.

منادی افزود : بین اصحاب‌ فرهنگ ،هنر و رسانه نیز پای کار اربعین هستند.اگرچه همکاران ما در رسانه های متعدد خوزستان  با حضور فعال خود در حال نمایش گوشه ای از جلوه های زیبای خدمت خالصانه به زوار اباعبدالله الحسین هستند اما قطعا شنیدن کی بود مانند دیدن.

قطعا فعالیت در این شرایط آب و هوایی خوزستان برای تک تک فعالین عرصه خبر سخت و طاقت فرساست اما خبرنگاران نیز همچون موکب داران با ارائه سریع اخبار لحظه به لحظه پایانه های مرزی کشور در حال خدمت به زوار اباعبدالله الحسین هستند.

 پایان پیام/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از