حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

اضافه‌شدن ۵ دستگاه آمبولانس جدید به اورژانس دزفول

اضافه‌شدن ۵ دستگاه آمبولانس جدید به اورژانس دزفول

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تمام آمبولانس‌های اهدایی از طرف خیرین، به نام آنها نامگذاری می‌شود تا این فرهنگ نیک در بین جامعه گسترش یابد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب» به نقل از روابط عمومی اورژانس دزفول؛ علیرضا خسروپناه اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان دزفول دارای ۱۵ دستگاه آمبولانس است که هفت‌دستگاه از آنها بالای ۱۵ سال کارکرده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: اورژانس پیش بیمارستانی دزفول به لحاظ ساختار و مأموریت‌های متعددی که انجام می‌دهد، نیازمند یک ناوگان نو و تازه‌نفس است تا بتواند خدمات اورژانسی بهتری به شهروندان ارائه نماید.

 وی ادامه داد: سه دستگاه آمبولانس فرسوده در سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بازسازی و وارد چرخه عملیات شد و اقدامات لازم برای تخصیص پنج دستگاه آمبولانس جدید، انجام شده است و در آینده نزدیک، این پنج دستگاه آمبولانس وارد چرخه عملیات می‌شوند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ضمن دعوت از خیرین جهت مشارکت در بازسازی و تأمین آمبولانس، گفت: تمام آمبولانس‌های اهدایی از طرف خیرین، به نام آنها نام‌گذاری می‌شود تا این فرهنگ نیک در بین جامعه گسترش پیدا کند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از