حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
فرمانده قرارگاه اربعین:

افتخاری بالاتر از خدمت به زائران اربعین نیست

افتخاری بالاتر از خدمت به زائران اربعین نیست

فرمانده قرارگاه اربعین گفت: قرارگاه اربعین بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در مرز شلمچه است و مصوبات این قرارگاه برای همه لازم اجرا است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ولی اله حیاتی امروز دوشنبه، در جلسه ستاد اربعین حسینی با اشاره به شروع فعالیت قرارگاه اربعین شلمچه با معرفی کمیته‌ها، مسئولان و تقسیم کار آن‌ها از امروز، اظهار کرد: این قرارگاه بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در مرز شلمچه است، مصوبات این قرارگاه برای همه لازم اجرا است.

وی با تأکید بر اینکه خارج از این قرارگاه کسی اجازه تصمیم‌گیری ندارد، افزود: یکی از الزامات اعضا، ساماندهی گذرگاه‌های ورود و خروج است که تا هشت مردادماه باید آماده شود.

فرمانده قرارگاه اربعین با اشاره به استقرار خودروهای مواکب در یادمان شهدای شلمچه گفت: به دلیل مشکلات و بی‌نظمی‌های سال گذشته تصمیم گرفتیم خودروهای مواکب در یادمان شهدای شلمچه مستقر شوند.

 حیاتی اجرای خدمات شهری ویژه در شلمچه را ضروری دانست و بیان کرد: نظافت مسیر شلمچه از میدان مقاومت تا حسینیه حشد شعبی در خاک عراق بین شهرداری‌ها تقسیم کار شده است.
وی ادامه داد: ۶ شهرداری استان در کنار شهرداری شیراز و تهران و منطقه آزاد اروند فعالیت نظافت مسیرها را بر عهده دارند. از میدان مقاومت تا توقفگاه خودرویی نیز به عهده شهرداری تهران است. همچنین از سه‌راه یادمان تا ورودی دوهکتاری و از خروجی پایانه تا خاک عراق هم با همکاری شهرداری شیراز نظافت می‌شود.

فرمانده قرارگاه اربعین با بیان اینکه توقفگاه بزرگ خودرویی در مرز شلمچه امسال با افزایش ۱۵ هزار دستگاهی به ظرفیت ۴۵ هزار خودرو رسیده است، عنوان کرد: موضوع توقفگاه خودرویی امسال به جهاد سازندگی سپاه واگذار شده است و آسفالت ۹۰۰ متری مسیر این توقفگاه آغاز شده است.

حیاتی از پایش تصویری برای امنیت خودروهای پارک شده گفت: در سه نوبت کاری ۳۰ نفره چینش خودروها و پایش تصویری اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تأمین روشنایی مواکب با اداره برق خرمشهر است، بیان کرد: تا ۱۰ روز آینده کار تأمین این روشنایی به پایان می‌رسد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از