حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان
مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان مطرح کرد:

افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان

مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان گفت: گسترش جریانات جنوبی از روز دوشنبه تا پنجشنبه باعث افزایش رطوبت و شرجی در بیشتر نقاط استان خوزستان خواهد شد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی خوزستان؛ محمد سبزه زاری روز شنبه اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا فردا افزایش رطوبت و شرجی در سواحل و مناطق جنوب شرقی و بخش‌هایی از مناطق شرقی و مرکزی استان مورد انتظار است و سپس در بیشتر نقاط استان فراگیر می‌شود.

 وی افزود: از فردا تا روز چهارشنبه به‌ویژه روز سه‌شنبه، در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی، وزش باد در برخی از ساعات به‌صورت متوسط پیش‌بینی می‌شود و همچنین طی امروز و روز دوشنبه بارش‌های خفیف و پراکنده در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش، گتوند و آبادان با ۴۲ و ایذه با ۱۵/۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۱/۳ و حداقل ۲۳/۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 بر اساس این گزارش، روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته دما در سطح استان روند کاهشی داشت؛ اما تا اواسط هفته جاری در بیشتر نقاط استان تغییر محسوس دمایی مورد انتظار نیست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از