حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
«رهیاب» گزارش می‌دهد؛

افزایش مشارکت تأییدی بر حقیقت نظام است

افزایش مشارکت تأییدی بر حقیقت نظام است

افزایش مشارکت و تراکم لحظه‌به‌لحظه‌ای جمعیت در شعب اخذ رأی، نشان از شور انتخاباتی و فضای مشارکتی مردم خطه خوزستان را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مردم بابصیرت و همیشه در صحنه استان خوزستان با حضور پرشکوه خود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری حماسه ناتمام خود را تکمیل کردند.

افزایش مشارکت و تراکم لحظه‌به‌لحظه‌ای جمعیت در شعب اخذ رأی، نشان از شور انتخاباتی و فضای مشارکتی مردم این خطه را دارد. 

حس غرور جوانان در تعیین سرنوشت خود با انجام تکلیف سیاسی و حضور در صف‌های طولانی رأی‌گیری، مهر تأییدی بر حقانیت نظام است. با ادامه این روند قطعاً حضور مردم تا پایان وقت رأی‌گیری افزایش خواهد یافت. 

عبدالله افرازه شهاوند در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: تمام عوامل اجرایی در فرایند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هم در مرحله اول و هم در مرحله دوم به لحاظ تمهیدات اجرایی بسیار خوب و دقیق عمل کرده‌اند. 

وی افزود: فرایند انتخابات با ضریب اطمینان و امنیت بالا و با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است. 

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: دست‌اندرکاران انتخابات با آمادگی صددرصدی پیش از ساعت هشت صبح در شعب اخذ رأی حضور یافتند و در همان ساعات اولیه مردم پای صندوق‌های حاضر شدند و به نامزد منتخب خود رأی دادند.

شهاوند بیان کرد: میزان مشارکت در دور دوم نسبت به دور اول روند افزایشی داشته است و امید است که این روند تا ساعات پایانی ادامه داشته باشد. 

وی عنوان کرد: انتخابات در تمام کشور به‌صورت نیمه الکترونیک است و در صورت قطع اینترنت آمادگی کامل برای اخذ رأی به‌صورت دستی را داریم. 

 از مجموع ۶۰۷ شعبه فعال رأی‌گیری ثابت و سیار در مرکز استان خوزستان، ۵۳۷ شعبه شهری و ۷۰ شعبه روستایی است که بدون هیچ‌گونه مشکلی در حال اخذ رأی مردم هستند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از