حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در واکنش به اقدام زشت یک کارشناس؛

اقدام «فاضلی» شدیداً محکوم است

اقدام «فاضلی»  شدیداً محکوم است

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور گفت:شایسته نیست یک کارشناس در برنامه زنده میکروفون را پرت و صحنه را ترک کند، ما دانشگاهیان این رفتارهای زشت را شدیداً محکوم می‌کنیم.

  دکتر منصور امین عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌ رسانی «رهیاب»؛ در واکنش به رفتار فاضلی در میزگرد فرهنگی صداوسیما و ترک صحنه اظهار کرد: برخورد محمد فاضلی که به‌عنوان مشاور مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات چهاردهمین ریاست‌جمهوری در میزگرد فرهنگیِ شبکه دو حضور یافته بود با شهاب اسفندیاری کارشناس فرهنگی این میزگرد به تنش منجر شد خلاف فرمایشات رهبر انقلاب بود.

وی ضمن محکومیت این رفتار ناشایست افزود: متأسفانه کارشناسان اصلاح‌طلب‌ها و لیبرال‌ها به‌طورکلی هنگامی که احساس شکست می‌کنند به‌سرعت عصبانی می‌شوند و با پرخاشگری و توهین به دنبال امنیتی‌کردن فضا و در نهایت تغییر فضای شکست‌خورده هستند البته این افراد ید طولایی در این نوع رفتارها دارند و زیاد دور از انتظار نبود.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: با این وضعیتی که پزشکیان در پیش گرفته دور از انتظار نیست که خود پزشکیان هم دست به این حرکت زشت و توهین‌آمیز بزند در غیر این صورت پزشکیان و فاضلی تاکنون از همه ملت ایران عذرخواهی می‌کردند.

وی با بیان اینکه ما دانشگاهیان این رفتارهای زشت را شدیداً محکوم می‌کنیم، ادامه داد: ملت ایران انتظار دارند در بحث‌های علمی و فرهنگی جواب خیلی با آرامش داده شود و طبق فرمایشات رهبر انقلاب با سعه‌صدر مناظرات را پیش ببرند، قابل‌قبول نیست فردی که در میزگرد فرهنگی شرکت کرده است این صحنه زشت و زننده را رقم زند و عصبانی شود میکروفون را در یک برنامه زنده که میلیون‌ها نفر در داخل و خارج کشور به آن چشم دوخته‌اند، پرت کند این کار یک فاجعه است، درشأن و جایگاه صاحبان اندیشه و تفکر در عرصه فرهنگ و هنر نبود.

امین بیان کرد: این جریان به‌اصطلاح روشنفکر با کوله‌باری پر از ادعا و تهی از فرهیختگی اگر بر سرکار بیاید قطعاً بار دیگر تنش و ناآرامی که ما در هشت سال زمان نکبت‌بار آقای روحانی داشتیم دوباره تکرار خواهد شد، مردم عزیز ما صداقت را از آقای رئیسی دیدند و همه شاهد رفتارهای خوب، مردم‌داری و اخلاق‌مداری‌شان بودند همه دیدند اقدامات بزرگ اقتصادی که در سه سال،  به‌اندازه شانزده سال دولت روحانی کار شد.

وی عنوان کرد: بنده خواهش می‌کنم از مردم توجه کنند که دشمن به طرفداری کدام گروه به صف ایستاده است، شبکه اینترنشنال و صدای آمریکا و صدای اسرائیل همه به طرفداری آقای پزشکیان صف‌آرایی کرده‌اند، آقای عبدالحمید که بلوچستان را تا دم پرتگاه برد آقای پزشکیان را تأیید کرده است ازاین‌رو مردم شهید رئیسی را به‌عنوان الگوی مناسب ریاست‌جمهوری در نظر بگیرید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از