حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
شورای ائتلاف انقلاب اسلامی اندیمشک مطرح کرد:

رفتار عجیب نماینده با سابقه اندیمشک

رفتار عجیب نماینده با سابقه اندیمشک

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اندیمشک با صدور بیانیه‌ای الفاظ نامناسب نامزد باسابقه مجلس را محکوم کرد و از مجموعه‌های نظارتی خواستار توبیخ وی شد.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اندیمشک با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: یک نامزد با سابقه مجلس با استفاده از الفاظ و ادبیات نامناسب به روحانی شهر، باعث رنجیده شدن مردم شهرستان شد که این نوع ادبیات از جانب نامزدها، با اصول مدنظر رهبری منافات دارد. بنابراین از مجموعه‌های نظارتی و امنیتی خواستار تذکر و توبیخ نامزد متخلف شد.

 بسم الله الرحمن الرحیم
 ان الله یدافع عن الذین ءامنوا...
 قطعاً خداوند از مؤمنان دفاع می‌کند... (آیه ۳۸ سوره حج)

 مردم شهیدپرور اندیمشک پس از حماسه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، این روزها خود را آماده حماسه‌ای دیگر، این بار در پای صندوق‌های رای می‌کنند و برآوردهای میدانی نشان از مشارکت بالای مردم این شهر دارد.

 رهبر انقلاب چهار اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را در انتخابات پیش‌رو؛ به عنوان راهبرد اصلی برای عموم مردم و ارکان حاکمیتی بیان نمود. بنابراین عموم انقلابی‌ها و به طور خاص روحانیت متّصف به این جریان نیز هر کدام به نوبه خود در تقویت این اصول چهارگانه تلاش خود را معطوف داشته‌اند.

 از جمله چهره‌های شاخص شهرستان که توان خود را برای این موضوع به کار گرفته است؛ امام‌جمعه سابق اندیمشک، حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله خدامی، است که در میان نیروهای انقلابی و عموم مردم از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. حضور مستمر ایشان و ارتباط با چهره‌های شاخص سیاسی شهرستان اندیمشک باعث شده است که مردم به انتخابات امیدوارتر شوند و برخی از کسانی که تا دیروز با صندوق رأی قهر کرده بودند امروز مشتاقانه در ستادهای انتخاباتی فعال باشند. وی با بهره‌مندی از مبانی اصیل قرآنی و اهل‌بیتی در پیامی؛ روز بعد از انتخابات را روز مرحمت و دوستی و مهربانی نامید که به نوعی در کاهش تنش و در راستای بیانات رهبر انقلاب برای سلامت و امنیت انتخابات تعریف می‌شود.

 تأسف‌بار است که یکی از نامزدهای باسابقه مجلس شورای اسلامی با وارونه جلوه‌دادن این پیام، خدامی را با الفاظی ناسالم خطاب قرار داده و باعث آزردگی بسیاری از مردمی شد که سال‌ها به این روحانی وارسته اقتدا کرده و نمازجمعه را به جا آورده‌اند.

 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اندیمشک معتقد است این نوع ادبیات از جانب داوطلبین، نه‌تنها با اصول مدنظر رهبری منافات دارد؛ بلکه ممکن است فضای انتخابات را از مسیر صحت و امنیت خارج نموده و باعث خسارات جبران‌ناپذیری شود؛ لذا از مجموعه‌های نظارتی و امنیتی خواستاریم با تذکر و توبیخ نامزدهای متخلف و مراقبت، زمینه انتخاباتی سالم را فراهم آورند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از