حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری؛

امام حسین چراغ معنوی مسیر تاریک زندگی است

امام حسین چراغ معنوی مسیر تاریک زندگی است

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در دریای پرتلاطم دنیا که مملو از فتنه‌ها و انحرافات است، امام حسین (ع) همان کشتی نجاتی است که هدایت انسان را به ساحل امن و آرامش تضمین می‌کند.

  آیت‌الله حیدری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ به بیان عظمت و منزلت امام حسین (ع) پرداخت و اظهار داشت: امام حسین (ع) چراغ معنوی راه تاریک زندگی است که نور روشنی‌بخش هدایت را به زندگی افراد می‌تاباند.

وی افزود: در دریای پر تلاطم دنیا که مملو از انحرافات و فتنه‌ها است اگر کشتی نجاتی وجود نداشته باشد، رهایی انسان میسر نمی‌شود و اباعبدالله الحسین (ع)، همان کشتی نجاتی است که هدایت انسان را به ساحل امن و آرامش تضمین می‌کند. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: کسی که در مسیر اهل‌بیت علیهم‌السلام قرار بگیرد و متخلق به اخلاق اهل‌بیت شود، به رستگاری خواهد رسید؛ اما اگر کسی از مسیر اهل‌بیت (ع) منحرف شود، حتی اگر شبانه‌روز عبادت کند هیچ‌یک از عبادات او مورد قبول واقع نخواهد شد.

حیدری با اشاره به نهضت انسان‌ساز امام حسین (ع) بیان کرد: اهل‌بیت علیهم‌السلام، همه کشتی نجات‌اند؛ امّا کشتی حسین علیه‌السلام، وسیع‌تر و پرسرعت‌تر و پناهگاه مستحکم‌تری است چرا که کشتی انسان‌سازی است. 

وی ادامه داد: از هیئت داران، مسجدداران و بانیان مجالس حسینی می‌خواهم هر شخصی را با هر سلوک، منش و گرایشی که دارد جذب هیأت کنند؛ چراکه امام حسین (ع) متعلق به تمام انسان‌های عالم است. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت قیام امام حسین (ع) تصریح کرد: نهضت امام حسین (ع)، نهضت پیروزی است و هر قیامی که بر اساس آن صورت گیرد، بی‌شک پیروز خواهد شد.

حیدری ادامه داد: نهضت ملت ایران و انقلاب اسلامی ضد نظام طاغوت و نهضت کنونی نیروهای مقاومت در غزه که همان طوفان‌الاقصی است نمونه‌های بارزی از قیام امام حسین (ع) است.

وی گفت: بی شک این نوع ایستادگی در شدیدترین محاصره اقتصادی و نظامی، این میزان ایثار از سوی زن و مرد، این توکل خالصانه به خدا، این مجاهدت در راه آزادی و همدلی و همراهی کم‌نظیر مردم غزه با نیروهای مقاومت، قطعاً پیروزی نهایی را برای آنها به همراه خواهد داشت، 
  
  انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از