حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
معاون اقتصادی استاندار خوزستان مطرح کرد:

امام خمینی پایه‌گذار بیداری اسلامی در جهان

امام خمینی پایه‌گذار بیداری اسلامی در جهان

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: اندیشه سیاسی و دینی حضرت امام خمینی (ره) نه‌تنها سبب بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای منطقه شده است؛ بلکه پیام این انقلاب مرزهای جهان را درنوردیده است.

محمد راضی جلالی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: امام راحل پایه‌گذار مکتب انقلابی بود که با خون شهدا از ابتدای قیام ۱۵ خرداد در سال ۱۳۴۲ آغاز شد و محکم و استوار در مسیر راستین خود گام برداشت و اکنون همه شاهد باروری و ثمرات ارزنده آن هستیم. 

وی با اشاره به شهدای گران‌قدری همچون حاج‌قاسم سلیمانی و آیت‌الله رئیسی، افزود: امام خمینی (ره) در مسیر انقلاب اسلامی شاگردانی تربیت کرد که بسیاری از آنان خود پایه‌گذار مکتبی شدند که در امتداد راه، روش و مکتب ایشان بود و هر کدام از آن‌ها در اخلاق، منش، عملکرد و پیروی از خط ولایت الگویی برای همگان بودند .

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: با نگاهی به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در شرایطی که ۴۵ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد می‌توان به‌خوبی ثمره اعتماد به این مسیر و خون شهدا را درک کرد.

راضی جلالی با اشاره به اینکه امروز شاهد گسترش اندیشه‌های امام راحل در گوشه و کنار جهان هستیم، بیان کرد: اندیشه سیاسی و دینی حضرت امام خمینی (ره) نه‌تنها سبب بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای منطقه شده است؛ بلکه پیام این انقلاب در دورترین نقاط جهان عامل جوشش خروشان دانشجویانی گردیده است که اگرچه آشنایی کاملی با جمهوری اسلامی ندارند؛ اما روحیه استکبارستیزی در آن‌ها موجب اتحاد و همبستگی و قد علم‌کردن در مقابل غرب، سلطه و جنایت شده است.

وی عنوان کرد: امید است این انقلاب هر چه زودتر به دست صاحب اصلی خود امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف که پرچم‌دار عدالت جهانی است برسد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از