حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر (عج) مطرح کرد:

امام راحل پایه‌گذار بیداری اسلامی در جهان شد

امام راحل پایه‌گذار بیداری اسلامی در جهان شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر (عج) گفت: دشمن به دنبال اثرگذاری بر روی هویت و اعتقادات نسل جوان ما است؛ اما غافل از اینکه ملت بابصیرت و بیدار ایران، هرگز اجازه به‌ثمررسیدن این خیال خام را نخواهند داد.

یه گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ عادل ساری صبح امروز در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) ضمن عرض تسلیت شهادت آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان ایشان اظهار کرد: رئیسی از خادمین راستین مردم ایران بود که همواره آمادگی حضور در صحنه برای حل مشکلات مردم را داشت.

 وی با بیان اینکه شهادت آیت‌الله رئیسی اندوه و تألم فراوانی را بر قلب مردم ایران نشاند، افزود: پس از شهادت وی به ارزش وجودی ایشان پی بردیم و دریافتیم که چه خدمتگزار صمیمی، مخلص و پرتلاشی را از دست دادیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر (عج) گفت: وظیفه آحاد مردم ایران است که ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و با مشارکت و حضور حداکثری در تمام عرصه‌های پیش‌رو وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشانند.

ساری اصحاب رسانه را افسران جنگ نرم در جهاد تبیین دانست و بیان کرد: بر شما است که امروز با تیزبینی و هوشمندی روایتگر واقعیت‌ها باشید و در جهت روشنگری افکار عمومی و تلاش به‌منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری گام بردارید.

وی با بیان اینکه امام راحل پایه‌گذار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر مبنای اسلام ناب محمدی بود، عنوان کرد: دشمنان اسلام پس از پیروزی انقلاب برای رویارویی با دین، مذهب و اعتقادات مردم تلاش کردند با ترویج بی‌دینی و بی‌بندوباری و تبلیغات منفی باعث ایجاد ناامیدی در اقشار مختلف جامعه شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر (عج) گفت: امام خمینی با نگرش خاص خود توده‌های عظیم جامعه همچون دانشجویان و مساجد را پای کار آورد و به دشمنان جهان اسلام مجالی برای بروز نداد.

 ساری ادامه داد: فعالیت‌های ایشان باعث بیداری اسلامی در کل جهان شد و سبب ایجاد دشمنی و فتنه‌های بسیاری در کشورمان شد و ما بااقتدار و در سایه رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری تمامی این فتنه‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم.

 وی تمرکز ویژه دشمن را بر روی نوجوانان دانست و اظهار داشت: دشمن به دنبال اثرگذاری بر روی هویت و اعتقادات نسل جوان و نوجوان ما است و قصد دور کردن آنان از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد؛ اما غافل از اینکه ملت بابصیرت و بیدار ایران عزیز هرگز اجازه به‌ثمررسیدن این خیال خام را نخواهند داد.

ساری با بیان اینکه در سطح استان خوزستان قرارگاه‌هایی با عنوان شهید فهمیده برای پشتیبانی مراسم بزرگداشت ارتحال امام رحمت‌الله علیه در نظر گرفته شده است بیان کرد: در مراسم راهیان نور امسال جمعیتی بالغ بر ۱۳۵ هزار دانش‌آموز شرکت کردند و طبق آمار موجود و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته تعداد ۷ هزار نفر شرکت‌کننده و در قالب ۱۹۰ اتوبوس به این مراسم اعزام خواهند شد.

 وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای اعزام زائران در نظر گرفته شده است، بیان کرد: کلیه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شده است تا کاروان‌ها در بهترین شرایط سفر کنند و استفاده شایسته‌ای از این برنامه داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از