حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
باشهدا؛

امت اسلامی زیر بار ذلت نمی‌رود

امت اسلامی زیر بار ذلت نمی‌رود

شهید هوشنگ خسروزاده در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: ای ابرقدرت‌ها و مستکبران، هر چه می‌خواهید توطئه کنید این امت هرگز زیر بار ذلت شما نمی‌روند، مرگ و نابودی شما نزدیک است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید هوشنگ خسروزاده ۱۳ خرداد ۱۳۴۳ در شهرستان کرمانشاه به دنیا آمد. پدرش عزیزالله و مادرش صدیقه نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. یازدهم اسفندماه ۱۳۶۲ در جزیره مجنون عراق هنگام درگیری با نیروهای ســازمان مجاهدین خلق «منافقین» بر اثر اصابت گلوله به سر و سینه، شهید شد. پیکر شهید والامقام در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شده است.

 وصیت‌نامه شهید

 ای ابرقدرت‌ها و مستکبران، هر چه می‌خواهید توطئه کنید این امت هرگز زیر بار ذلت شما نمی‌روند، مرگ و نابودی شما نزدیک است.

 ای پیامبر! امت اسلامی ایران از اسلام جدا نخواهند شد پس از خداوند برای این امت طلب سعادت و بهروزی بفرما.

 ای امام‌زمان! اینها سربازان واقعی تو هستند و هرگز به تو پشت نخواهند کرد و هیچگاه عهد و پیمان خود را نخواهند شکست، پس فرمانده و راهنمای آنان باش.

 ای پدران و ای مادران! بدانید که فرزندان شما امانتی هستند از طرف خدا به شما و شما وظیفه دارید که در تربیت آنها بکوشید که بزرگ امانتی است و هر گاه خواست امانت خود را بگیرد صبر داشته باشید که اجر عظیمی است شما را، و ای برادران و خواهران! بدانید که شما بنده خدایید پس از فرمان خدا، سر نپیچید که مرگی باعزت است. همه شما نصرت کنید خدا را، تا نصرت دهد شما را و اطاعت از فرمان امام کنید که فرمان خداست و دعا کنید برای امام که هر چه شما بخواهید خدا هم همان را می‌دهد. از خدای متعال می‌خواهم که مرگ ما را شهادت در راه خودش قرار دهد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از