حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
شهید «سید علی سید آسیابان»:

امت حزب‌الله بیدار است

امت حزب‌الله بیدار است

شهید سید علی سید آسیابان در وصیت‌نامه خویش می‌نویسد: در آینده نزدیک قدس فتح خواهد شد و بالاخره عدالت و قسط را در تمام جهان خواهیم گستراند و همه ظالمان را به زباله‌دان تاریخ خواهیم افکند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید سید علی سید آسیابان، شانزدهم مهر ۱۳۳۹، در شهرستان دزفول به دنیا آمد. پدرش سید مجید و مادرش روبخیر نام داشت. تا دوم متوسطه درس خواند. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دهم اردیبهشت ۱۳۶۱، در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد. مزار وی در شهید آباد زادگاهش قرار دارد.

 متن وصیت‌نامه شهید سید علی سید آسیابان: 

 بسمه‌تعالی

 با سلام به خانواده عزیز و با سلام و درود به امام و امت حزب‌الله وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم.

پیامی به خانواده عزیزم

بعد از مدت‌ها دوری از جبهه دوباره افتخار این را پیدا کردم که با دیگر برادران به جبهه اعزام شوم و چه خوب بود که شما هم این جا بودید که ببینید چگونه برادران برای عملیات روزشماری می‌کنند و همه آرزوی شهادت دارند؛ چون شهادت مرگی است آگاهانه و آن مردن نیست؛ بلکه احیاشدن است.

 صبور باشید

 پدر و مادر عزیز و مهربان! اگر من هم ان‌شاءالله توفیق شهادت را پیدا کردم مبادا بی‌تابی کنید و خدای‌نکرده دشمن را شاد کنید. از شما می‌خواهم که با صبر و شکیبایی به دشمنان اسلام نشان دهید که نه‌تنها از این بابت مأیوس نشده‌اید؛ بلکه با روحیه‌ای قوی‌تر به همین راه که همان راه انبیا است ادامه می‌دهید. پدر و مادر عزیز! من از شما معذرت می‌خواهم اگر شما را نافرمانی و ناراحت کرده‌ام و هیچ خدمتی از دستم برنیامده است. از شما طلب آمرزش می‌کنم.

 رهرو راه انبیا باشید

 برادران و خواهرانم! تنها انتظارم از شما این است که کوچک‌ترین ناراحتی به خود راه ندهید و افتخار کنید که شما هم به خانواده شهدا پیوستید؛ چون من بازماندگان شهدا را که می‌دیدم خجالت می‌کشیدم که چرا ما هم نباید حداقل یک شهید بدهیم و افتخار شهادت پیدا کنیم. با استقامت خود نشان دهید که رهرو راه امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) هستید و زینب‌وار ناله کنید و حسین‌وار پیام دهید.

 راه امام خمینی راه انبیاست

 شما ای مردم مسلمان از نکته نکته‌های سخنان امام استفاده کنید و آن‌ها را مانند آینه‌ای جلوی خود قرار دهید تا اینکه رستگار شوید. مگر نبودند کسانی که می‌گفتند چه خوب بود ما هم در زمان امام حسین (ع) می‌بودیم و در رکاب او می‌جنگیدیم پس چه شده است آنها را که هیچ تحرکی از خود نشان نمی‌دهند و از آن هم بدتر بر ضد اسلام هم بلند شده‌اند. مگر راه امام خمینی (ره) غیر از راه انبیا است و مگر غیر از این است که می‌خواهد قسط و عدل را در تمام جوامع بشری پیاده کند. تا وقت هست به خود آیید و از اشتباهات گذشته خود توبه کنید تا بلکه خدا شما را بیامرزد.

 امت حزب‌الله بیدار است

 این منافقان چه‌ها که نکردند بهترین فرزندان ایران و اسلام را شهید کردند به خیال آنکه یک روزی حکومت را به دست بگیرند و مانند گذشته یک حکومت جابرانه به وجود آورند و این مردم مستضعف را دوباره دست‌به‌دامن آمریکا کنند؛ ولی غافل از اینکه امت حزب‌الله بیدارند و کوچک‌ترین حرکت مشکوک را زیر نظر دارند و همه توطئه‌های آنها را در نطفه خفه می‌کنند.

 ثابت‌قدم بمانید

 درود بر شما ای امت حزب‌الله که هم‌چون کوه استوار در مقابل همه دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا، ثابت‌قدم مانده‌اید و آن‌ها را به‌زانو نشانده‌اید و چون آمریکای جنایتکار شکست خود را در منطقه احساس می‌کرد بعد از توطئه‌هایی که به مرحله اجرا گذاشت و در آن‌ها شکست مفتضحانه و فاحشی خورد دست به یک عمل وحشیانه زد آن هم به‌وسیله غلام حلقه به گوشش صدام تکریتی. آمریکا خیال می‌کرد که خوزستان چندروزه به تصرف درخواهد آمد و بعد هم حکومت را از بین خواهد برد غافل از قدرت لایزال الهی که هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر آن قرار گیرد و دیدیم که پس از ۱۸ ماه استقامت امت حزب‌الله چنان سیلی به صدام و پدربزرگش آمریکا زدند که به کوته‌فکری خود پی بردند و فهمیدند که نمی‌توانند کوچک‌ترین خدشه‌ای به امت مسلمان ایران وارد کنند.

 قدس را آزاد خواهیم کرد

 ان‌شاءالله بعدازاین عملیات که صددرصد پیروز خواهیم شد و شکست کامل صدام خواهد بود و یک حکومت اسلامی در عراق برپا خواهد شد، نوبت آزادی قدس عزیز فرامی‌رسد که در آینده نزدیک فتح خواهد شد و بالاخره عدالت و قسط را در تمام جهان خواهیم گستراند و همه ظالمان را به زباله‌دان تاریخ خواهیم افکند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از