حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در حمایت از مردم غزه؛

امروز بار دیگر با شهدا تجدیدپیمان می‌کنیم

امروز بار دیگر با شهدا تجدیدپیمان می‌کنیم

استاندارخوزستان گفت: همگام با اقشار مختلف مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، بار دیگر با شهدا تجدید پیمان می‌کنیم.

علی اکبرحسینی محراب در گفتگو با خبرنگار«رهیاب» با اشاره به تظاهرات گسترده مردم دنیا علیه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: همه مردم جهان از جمله مردم کشورهای غربی نسبت به سیاست‌های دوگانه سردمداران خود در موضوع حقوق بشر معترض هستند و این اعتراض هم کاملاً واقعی و به حق است.

وی افزود: تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی به منطقه غزه بحران‌های خفه‌کننده اقتصادی و معیشتی را به وجود آورده است و رژیم صهیونیستی با تشدید محاصره غزه مانع رسیدن آب، غذا و سوخت به این منطقه شده و جریان برق و اینترنت را هم قطع کرده است.

 استاندارخوزستان گفت: سکوت نهادهای مدعی حقوق بشر در مقابل تحولات غزه درحالی است که در فلسطین ده‌ها هزار نفر از مردم مظلوم، غیرنظامی و بی‌دفاع که اکثراً هم کودکان و زنان هستند، زخمی و کشته شدند و حتی صهیونیست‌ها مراکزی چون مدارس و بیمارستان‌ها را که افراد زخمی در آنجا بستری هستند، به خاک و خون می‌کشند.

حسینی محراب ادامه داد: نهادها و سازمان‌های بین‌المللی به گونه‌ای درمقابل جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی سکوت مطلق کرده‌اند که گویا هیچ اتفاقی در غزه رخ نداده است.

وی بیان کرد: طبیعی است که جنایت‌های اسرائیل علیه مردم فلسطین وجدان هر انسان بیداری را با هر دین و مذهبی و در اقصی نقاط دنیا بر می‌انگیزاند و این روزها می‌بینیم که اعتراض خود را به گوش جهانیان می‌رسانند و حتی در اکثر کشورهای غربی راهپیمایی ضد صهیونیستی برگزار شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آمریکا و سردمداران انگلیس، فرانسه و آلمان در این جنایاتی که علیه مردم مظلوم فلسطین می‌شود دخیل هستند، اظهار داشت: این کشورها مسئول جنایت‌های اسرائیل در غزه هستند و باید بدانند در کشورهای اسلامی اگر همین امروز اجازه دهند، مردمان زیادی هستند که آماده می‌شوند تا به صورت مسلح بروند و این جانیان جنگی و جنایتکاران را محاکمه کنند.

استاندارخوزستان آحاد مردم استان را برای شرکت درتجمع سراسری امروز به منظور محکومیت جنایات رژیم صهیونیست در غزه، دعوت کرد و ادامه داد: تجمعات امروز برای همراهی با مردم غزه و محکومیت ظلم‌هایی که به این مردم بی‌دفاع شده است، برگزار می‌شود.

وی افزود: جنایتی که درپاسخ عملیات بسیار موثر فلسطین انجام شد، نسل کشی فلسطینی‌ها است،ازاین رو وظیفه مسلمانان این است که در هرجای دنیا با حضور خود و کمک مالی یا حرکت های مردمی به میدان بیایند تا جلوی این جنایت‌ها گرفته شود.

استاندارخوزستان گفت: بنابراین تجمع ساعت ۹ صبح روز شنبه از اتوبان آیت الله بهبهانی- مسجد اعظم جنب حوزه علمیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که از آحاد مردم دعوت می‌کنیم در این مراسم شرکت کنند تا با مشت‌های گره کرده و فریاد مرگ‌ بر امریکا و مرگ اسراییل مجدد پیمانی که ما با شهدا داریم را تجدید کنیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از