حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان مطرح کرد:

امنیت زائران در مرزها برای مقابله با تهدید‌ها

امنیت زائران در مرزها برای مقابله با تهدید‌ها

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: جمع کثیری از همکاران ما برای برقراری امنیت زائران اربعین از سراسر استان حضور دارند و در سطح مرزها نیز پایش‌های مداوم برای رفع هرگونه تهدیدی، انجام می‌شود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سرتیپ دوم پاسدار مسعود فلاحی در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به فعالیت‌های سپاه خوزستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: ورود و خروج زائران اربعین حسینی در حال حاضر به‌صورت روان در حال انجام و سپاه استان نیز در حوزه‌های خدماتی در مرزهای شلمچه و چذابه با همه ظرفیت در میدان است. همچنین در حوزه‌های زیرساختی و عمرانی، امنیت زائران و خودروها، مسائل فرهنگی و خدمات‌رسانی به موکب‌ها جهادگران سپاه پاسداران و سربازان تلاشگر در حال خدمت‌رسانی هستند.

 وی با بیان اینکه جمع کثیری از همکاران ما برای برقراری امنیت زائران اربعین از سراسر استان حضور دارند و در سطح مرزها نیز پایش‌های مداوم برای رفع هرگونه تهدیدی، انجام می‌شود، افزود: امسال سه موکب در مرز شلمچه و سه موکب نیز در چذابه از سوی سپاه پاسداران راه‌اندازی شده و پاسداران و کارکنان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به‌صورت شیفتی در مواکب مستقر هستند.

 جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه آماد و پشتیبانی سپاه ولیعصر (عج) نیز در زمینه خدمات‌رسانی به زائران بیش از ۴۰ دستگاه اتوبوس به مرزهای چذابه و شلمچه برای جابه‌جایی مسافران اعزام کرده است، گفت: همچنین حدود ۲۰۰ راننده در حال خدمات‌رسانی هستند و از ظرفیت رانندگان دیگر دستگاه‌ها استفاده شده است، ضمن اینکه دستگاه‌های بیل مکانیکی نیز برای نصب بیلبورد و کامیون‌هایی برای جابه‌جایی مایحتاج مواکب از سوی آماد و پشتیبانی سپاه در حال ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) هستند.

 در تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی است.

 پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه دو گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات‌عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این دو مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از