حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
در مراسم تشییع شهید گمنام؛

امنیت وعزت این کشور را شهدا حفظ کردند

امنیت وعزت این کشور را شهدا حفظ کردند

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امنیت امروز کشور عزیزمان ایران مرهون خون‌های بر زمین ریخته هزاران شهید گلگون کفن از ابتدای انقلاب تابه حال است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛ سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در صدا و سیمای خوزستان گفت: شهیدان گرانقدر در برهه‌ای که کشورمان مورد هجوم دشمن قرار گرفت جوانان این سرزمین برای دفاع از میهن اسلامی در جبهه ها حضور یافتند .

وی افزود: در دوران دفاع مقدس برخی افراد از جمله منافقان در آغوش دشمن قرار گرفتند و به مزدوری و خیانت علیه ملت ایران پرداختند اما دشمن نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استقلال و امنیت امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری شهداست، بیان کرد: ما به این شهیدان سرفراز افتخار می‌کنیم و ادامه دهنده راه این حماسه سازان هستیم.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور گفت:همان گونه که شهدا به ندای امام لبیک گفتند و در دفاع از میهن اسلامی ایثارگری کردند امروز نیز ملت ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری در راه دفاع ، پیشرفت و توسعه کشور تلاش و مجاهدت می‌کنند.

به گزارش «رهیاب»؛ پیکر مطهر یک شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس امروز پنجشنبه هفتم دی ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا در محوطه صدا و سیمای مرکز خوزستان آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر‌ پاک این شهید گمنام صبح امروز با حضور مردم مؤمن خوزستان و اهواز از بلوار گلستان به سمت صدا و سیمای استان واقع در اتوبان گلستان برگزار شد.

این شهید گمنام دفاع مقدس مهمان صدا و سیمای مرکز  خوزستان و در محوطه این مرکز به خاک سپرده شد.

پایان پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از