حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

امید آفرینی دستاورد گروه‌های جهادی دزفول

امید آفرینی دستاورد گروه‌های جهادی دزفول

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: امیدآفرینی بدون توجه به خدمت حاصل نمی‌شود و جهاد تبیین بدون امیدآفرینی و خدمت به مردم ممکن نیست به همین دلیل امیدآفرینی، جهادتبیین و خدمت رسانی در هم تنیده هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در گفتگو باخبرنگار رهیاب، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی را رویکردهای سه گانه سپاه در سال جاری دانست و گفت: امیدآفرینی بدون توجه به خدمت حاصل نمی‌شود و جهاد تبیین نیز بدون امیدآفرینی و خدمت به مردم ممکن نیست به همین دلیل امیدآفرینی، جهادتبیین و خدمت رسانی در هم تنیده هستند.

سرهنگ بهروز حکمت پور با اشاره به دستاوردهای گروه‌های جهادی دزفول برای محرومیت زدایی در این شهرستان افزود: گروه‌های جهادی در ۶ ماهه نخست امسال ۶۸ باب منزل و ۱۵ مدرسه را در این شهرستان تعمیر و یا ساخته‌اند.

وی اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم را از دیگر جلوه‌های درخشان فعالیت گروه‌های جهادی در این شهرستان دانست و ادامه داد: ۲۰ تیم پزشکی با تخصص‌های مختلف در نیمه نخست امسال به مناطق محروم دزفول اعزام و خدمات بهداشتی و درمانی گسترده‌ای به ساکنانا آن مناطق ارایه داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت دزفول نیز در راستای کمک به اشتغال خانگی و تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جاری ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

وی حجم خدمات گروه‌های جهادی شهرستان دفول را در کشور کم نظیر دانست و افزود: ارزش ریالی اقدامات محرومیت زدایی گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج دزفول شامل بسته‌های معیشتی، بسته‌های نوشت افزار، اهدای جهیزیه و کار عمرانی در سال جاری به رقم بی نظیر ۶۸۰ میلیارد ریال رسیده است.

سرهنگ حکمت پور تصریح کرد: ایجاد قرارگاه عملیات جهادی اقدامی موثر در راستای تجمیع ظرفیت‌ها و بسترساز ارایه خدمت گسترده تر در پهنه شمال خوزستان است.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از