حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری آبادان عنوان کرد؛

انتخابات تمام الکترونیک در آبادان

انتخابات تمام الکترونیک در آبادان

سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری آبادان گفت: انتخابات امسال به صورت کاملا الکترونیکی است و در مجموع ۱۴۸ شعبه اخذ رای خواهیم داشت.

 احسان بختیاری‌زاده در گفتگو با شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون اجرای انتخابات تمام الکترونیک و شعب اخذ رأی اظهار کرد: امسال در مجموع شهرستان آبادان ۱۴۸ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت که ۱۷ شعبه در بخش اروندکنار و ۱۳۱ شعبه در بخش مرکزی و آبادان فعال خواهند بود.

 وی افزود: ۱۴ شعبه به‌صورت سیار خواهند بود و در تمام شعب انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

  سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری آبادان گفت: در هر شعبه یک دستگاه احراز هویت رأی‌دهنده وجود دارد و حداکثر برای شعب پنج صندوق رأی‌گیری الکترونیکی اختصاص می‌یابد.

 بختیاری‌زاده با بیان این که تعداد عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در آبادان را چهارهزار و پانصد نفر عنوان کرد: از رأی‌دهندگان درخواست داریم تا با دردست‌داشتن کد انتخاباتی نامزد موردنظرشان به شعب اخذ رأی مراجعه کنند چرا که فرایند رأی‌گیری را به سه دقیقه کاهش خواهد داد.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ افراد برای شرکت در انتخابات تمام الکترونیک می‌توانند با در دست‌داشتن یکی از پنج مدرک هویتی یعنی شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و یا کارت پایان خدمت سربازی به شعب اخذ رأی مراجعه کنند.

  انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از