حالت تاریک
سه‌شنبه, 27 شهریور 1403
امام جمعه دزفول مطرح کرد:

انتخاب رئیس‌جمهوری با ویژگی شهید جمهور

انتخاب رئیس‌جمهوری با ویژگی شهید جمهور

امام جمعه دزفول گفت: انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید با بصیرت، فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کرد که ویژگی‌هایی همانند آیت الله رئیسی داشته باشد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام‌پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی افزود: رئیس‌جمهور شهید با وجود همه مشکلات با توکل بر خدا و تبعیت از ولایت‌فقیه شبانه‌روز در تلاش بود و با شهادتش معجزه‌ای بزرگ در کشور رقم زد.

 وی با بیان اینکه مسئولان مامور به تلاش شبانه‌روزی برای خدمت به مردم و گره‌گشایی از مسائل هستند، افزود: آیت‌الله رئیسی شبانه‌روز در میدان خدمت به مردم و خستگی‌ناپذیر بود و خداوند به کار و تلاش رئیس‌جمهور شهید برکت داد.

 امام‌جمعه دزفول، آیت‌الله رئیسی را شهید خدمت دانست و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با شهادت و اتصال به قدرت بی‌انتهای خداوند متعال به ابرقدرتی معجزه ساز تبدیل شد.

 ریل‌گذاری آیت‌الله رئیسی باید توسط رئیس‌جمهور بعدی ادامه یابد

 حجت‌الاسلام بهرام‌پور با بیان اینکه ریل‌گذاری آیت‌الله رئیسی باید توسط رئیس‌جمهور بعد ادامه یابد، بیان کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید بابصیرت، فردی را برای ریاست‌جمهوری انتخاب کرد که ویژگی‌هایی همانند آیت‌الله رئیسی داشته باشد.

 وی افزود: آیت‌الله رئیسی مشکلاتی را در کشور حل کرد که بسیاری این کار را ناممکن می‌دانستند.

 امام‌جمعه دزفول مشارکت حداکثری در انتخابات را پشتوانه رئیس‌جمهور دانست و گفت: رئیس‌جمهور منتخب آینده باید با رأی حداکثری مردم انتخاب شود و در این زمینه برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح همه مسئولیت دارند.

 وصیت‌نامه امام خمینی (ره) قانون اساسی انقلاب است

 حجت‌الاسلام بهرام‌پور با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) گفت: معمار کبیر انقلاب در طول دوران حیات خود وعده خدا مبنی بر پیروزی مستضعفان بر مستکبران را محقق ساخت.

 وی وصیت‌نامه امام خمینی (ره) را قانون اساسی انقلاب اسلامی دانست و افزود: توصیه به همه جوانان مطالعه وصیت‌نامه امام راحل (ره) است چرا که این وصیت‌نامه مسیر حرکتی انقلاب اسلامی تا ظهر مهدی موعود را ترسیم کرده است.

 چهاردهم خرداد فرصتی برای بازخوانی آرمان‌های انقلاب اسلامی است

 امام‌جمعه دزفول بیان کرد: چهاردهم خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) فرصتی برای بازخوانی آرمان‌های انقلاب و جلوگیری از ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی است و همه برای بزرگداشت باشکوه این روز مسئولیت دارند.

 حجت‌الاسلام بهرام‌پور با دعوت مردم به مشارکت در آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در حرم حضرت سبزقبا (ع) افزود: این آیین یکشنبه‌شب با برنامه‌های متنوع در آستان مقدس سبزقبا (ع) برگزار می‌شود که انتظار از مردم ولایت‌مدار دزفول حضور باشکوه در این مراسم محوری است.

 وی با اشاره به برگزاری میز خدمت هفته گذشته با حضور ۳۰ اداره کل در مصلای امام علی (ع) دزفول گفت: برگزاری این میز خدمت موجب رضایتمندی شهروندان این شهرستان شد که ضمن تشکر از نماینده ولی‌فقیه در خوزستان که بانی این کار مهم شد، استمرار برگزاری این میزهای خدمت در دزفول ضروری است.

 چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه هشت تیرماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از