حالت تاریک
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403
مدیرعامل شرکت بازرگانی مطرح کرد:

انتقال گندم‌ها از مراکز روباز به سیلوها

انتقال گندم‌ها از مراکز روباز به سیلوها

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: نسبت به اتخاذ و اجرای تدابیر و تمهیدات لازم از جمله به‌کارگیری کامل ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای برای انتقال گندم‌های خریداری شده استان خوزستان به انبارها و سیلوها اقدام شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی؛ سید سعید راد اظهار کرد: خرید تضمینی گندم در استان خوزستان از بیستم فروردین آغاز شده و تا صبح جمعه «۱۵ اردیبهشت» بیش از ۸۵۵ هزار تُن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

 وی افزود: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی، نسبت به اتخاذ و اجرای تدابیر و تمهیدات لازم از جمله به‌کارگیری کامل ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای برای انتقال گندم‌های خریداری شده استان خوزستان به انبارها و سیلوها اقدام شد.

 مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: ۵۰ هزار تُن گندم در مراکز روباز باقی‌مانده بود که با پوشش‌دهی دقیق و چادرشی سریع بر رویِ گندم‌ها اقدام شد.

 راد با تأکید بر این که صیانت از گندم‌هایی که حاصل دسترنج کشاورزان است را وظیفه خود می‌دانیم و با استفاده از همه امکانات موجود، پای‌کار جمع‌آوری گندم‌های خریداری شده در استان خوزستان آمدیم، افزود: تلاش می‌کنیم تا یکی دو روز آینده، نسبت به انتقال گندم‌های باقی‌مانده به انبارها و سیلوها اقدام کنیم.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از