حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
انتقام سخت از رژیم صهیونیستی قطعی است
خطیب جمعه اهواز:

انتقام سخت از رژیم صهیونیستی قطعی است

خطیب جمعه اهواز گفت: انتقام سخت و قاطع از این رژیم حتمی است و در زمان مناسب به وقوع خواهد پیوست. شدت این انتقام برای جنایت‌کاران صهیونیست به‌گونه‌ای خواهد بود که تصور آن برای آنها غیرممکن است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نمازجمعه اهواز اظهار کرد: اکنون نیروهای مقاومت در عراق، یمن، سوریه و لبنان ضربات کوبنده و مستمری به رژیم صهیونیستی می‌زنند و همواره باید از جبهه مقاومت حمایت کرد.

 وی افزود: جبهه مقاومت در سال‌های اخیر روزبه‌روز تقویت شده و آسیب‌های فراوانی به این رژیم جعلی وارد کرده و هر روز بر تعداد عملیات ها علیه این رژیم جعلی افزوده می‌شود.

 امام‌جمعه اهواز همچنین به‌افتخار آفرینی صادق بیت سیاح قهرمان ملی پارالمپیک اشاره کرد و گفت: امروز پوریای ولی افتخاری برای ورزشکاران ایران اسلامی است در حالی که شاید مدال‌های فراوانی داشته؛ اما روحیه پهلوانی و قهرمانی وی بیش از مدال، در تاریخ ماندگار شد.

 وی بیان کرد: بیت سیاح این جوان غیرتمند ما پس از قهرمانی و رکوردشکنی پیش از مدال، پرچم افتخار اسلام را بالای سر برد و از اهل‌بیت (ع) مدال افتخار گرفت.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد گفت: همچنین بانوی دیگری باحجاب و پوشش کامل در رقابت‌های پارالمپیک به مدال طلا رسید و سجده شکر فرو آورد که بی شک الگویی برای سایرین خواهد بود.

 وی افزود: جا دارد از تمامی قهرمانان المپیک و پارالمپیک که برای این کشور اسلامی افتخارآفرینی کردند، قدردانی کنیم.

 خطیب جمعه اهواز بیان کرد: هفتم مهرماه حدود ۱۰۰ پیکر مطهر از شهدای دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند و انتظار می‌رود، مردم مساجد، ادارات و سایر دستگاه‌ها برای استقبال پرشور از افتخارآفرینان ایران اسلامی، برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از