حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار اندیمشک مطرح کرد:

انجام تمهیدات لازم برای خدمت به زائران حسینی

انجام تمهیدات لازم برای خدمت به زائران حسینی

فرماندار اندیمشک گفت: تمام تمهیدات لازم در دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در شهرستان اندیمشک آماده شده است.

  یوسف زمانی اصل در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: هماهنگی تمام‌وکمال دستگاه‌های اجرایی و نظامی در اندیمشک برای خدمت به زائران حسینی در ایام اربعین صورت‌گرفته است.

 وی با اشاره به اهمیت شهرستان اندیمشک به‌عنوان دروازه ورودی خوزستان برای خدمت به زائران حسینی افزود: زائران حسینی از هر مرزی که به کربلا مشرف می‌شوند ابتدا وارد اندیمشک می‌شوند و برای خدمت و ایجاد امنیت به این خیل عظیم کمک تمام دستگاه‌های اجرایی و نظامی لازم بود که تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده است و حتماً میزبانی شایسته برای آن‌ها خواهیم بود.

 فرماندار اندیمشک گفت: خدمت به زائران امام حسین (ع) نیازمند کار جهادی است و این امر باهمت دستگاه‌ها و مشارکت مردم در همه زمینه‌ها از جمله بهداشت، راهداری و حمل‌ونقل، مسائل امنیتی و خدمات شهری آغاز شده و تا پایان ترددهای زائران با تمام توان ادامه خواهد یافت.

 زمانی اصل با اشاره به اینکه پایانه مسافربری اندیمشک نقش مهمی در جابه‌جایی مسافران در ایام اربعین دارد بیان کرد: از تمامی ظرفیت‌های شهرداری برای آماده‌سازی ترمینال و محوطه آن برای تسهیل در جابه‌جایی زائران استفاده شده و سازماندهی مسافرکش‌های خط اندیمشک به اهواز نیز توسط ترمینال صورت‌گرفته است.

 وی ایستگاه راه‌آهن را یکی دیگر از ظرفیت مهم شهرستان اندیمشک به‌خصوص در ایام اربعین دانست و افزود: ایستگاه راه‌آهن اندیمشک مانند گذشته نقش مهمی در این ایام دارد که وظیفه جابه‌جایی هزاران نفر از عاشقان اباعبدالله (ع) را برعهده دارد.

 فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه از هیچ کاری جهت پذیرایی بایسته از زائران در ایام اربعین دریغ نخواهیم کرد، گفت: کلیه ادارات ماشین‌آلات را برای پاک‌سازی و تنظیف همه بخش‌های ورودی و در طول مسیر زائران را بکار خواهند گرفت.

 وی با اشاره به رفع مشکل نقاط حاصلخیز شهرستان برای کاهش هرچه بیشتر تصادفات افزود: برای این مهم، نصب نیوجرسی به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای امنیت هرچه بهتر مسیرهای مواصلاتی در دستور کار قرار گرفته است و ایمن‌سازی محورها در حال اجراست.

 زمانی اصل میزبانی از زائران حسینی را افتخار و سعادتی برای شهرستان اندیمشک عنوان کرد و گفت: مردم اندیمشک به‌خوبی قدر نعمت بزرگ میزبانی از زائران و خدمت به امام حسین (ع) را می‌دانند و در طول سالیان گذشته در این ایام آن را نشان داده‌اند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از