حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس اورژانس مطرح کرد:

انفجار یک آپارتمان در شهر صفی‌آباد دزفول

انفجار یک آپارتمان در شهر صفی‌آباد دزفول

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی : انفجار یک آپارتمان در شهر صفی‌آباد دزفول، پنج مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ رضا معمارزاده روز شنبه اظهار کرد: امروز حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح، گزارشی مبنی بر وقوع حادثه انفجار یک دستگاه آپارتمان مسکونی در شهر صفی آباد به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان اطلاع داده شد.

وی به اعزام سه تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اشاره کرد و افزود: در این حادثه که علت دقیق آن توسط آتش‌نشانان در دست بررسی است، پنج تن از ساکنین مصدوم و چهار تن از آنان توسط عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

 رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دزفول حال عمومی چهار مصدوم اعزامی را خوب گزارش کرد و ادامه داد: خوشبختانه هیچ کدام از چهار مصدوم، دچار سوختگی نشده و هر چهار مصدوم هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول با وضع مطلوب جسمانی تحت مراقبت می‌باشند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دزفول خاطرنشان کرد: به گفته شاهدان احتمال می‌رود یک تن از ساکنین آپارتمان، زیر آوار باقی مانده باشد و عملیات جست‌وجو توسط سازمان آتش نشانی دزفول کماکان ادامه دارد.

در این حادثه یک خانم باردار ۳۵ ساله، یک دختر ۱۱ ساله، و دو مرد ۴۰ ساله بر اثر ریزش آوار مصدوم شدند.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول هم اکنون در محل حادثه حضور دارد و عملیات جست‌وجو برای مصدوم پنجم ادامه دارد؛ اخبار تکمیلی گزارش می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از