حالت تاریک
شنبه, 29 اردیبهشت 1403
نماینده ولی‌فقیه در اهواز مطرح کرد:

اهتمام جدی مسئولان برای تحقق شعار سال

اهتمام جدی مسئولان برای تحقق شعار سال

امام جمعه اهواز گفت: مسئولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش نمایند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم افزود: مسئولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش نمایند.

نماینده ولی‌فقیه اهواز گفت: مسئولان باید پاسخگو باشند و درخصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغال‌زایی اطّلاع‌رسانی نمایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بیان کرد:جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند و با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در جهت اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

 وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت تحولات و پیروز ی‌های بزرگی ایجاد شده است و ان‌شاءلله ادامه خواهد داشت.

خطیب جمعه اهواز با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: ایشان نقش بسزایی در ترویج مذهب آل‌الله داشته‌اند و باید همه ما از سیره و منش این امام همام الگو بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح نور اظهار داشت: مسئله حجاب بسیار مهم است و باید از طرح نور فراجا حمایت شود. باید همه دستگاه‌ها همراه و در کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی بایستند و این طرح محله به محله اجرا شود.

 وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تأکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

 امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته است و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.
انتهای خبر/
  

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از