حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
با شهدا؛

این انقلاب، انقلاب مهدی(عج) است

این انقلاب، انقلاب مهدی(عج) است

شهید رحیم گندزلی در قسمتی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: چون ایران اولین کشوری است که با قاطعیت از زیر چکمه‌های ابرقدرت‌ها و استعمارگران توانست خودش را نجات دهد، امید است این انقلاب به انقلاب مهدی(عج) به هم بپیوندند.

  به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ شهید رحیم گندزلی پانزدهم اردیبهشت ۱۳۴۰، در روستای قلعه‌رب ازتوابع شهرستان دزفول به دنیا آمد. پدرش محمدحسن و مادرش ماه‌طلا نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. بیستم شهریور ۱۳۶۳، در کوشک بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در شهرستان اندیمشک واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید رحیم گند زلی:

به نام خداوند در هم کوبنده ستمگران و یاری‌دهنده مستضعفان. پس از تقدیم سلام به شهیدان صدر اسلام و مردم شهیدپرور ایران امیدوارم که همه در زندگی موفق و مؤید باشید.

تنها پیامی که برای ملت عزیزم دارم این است که در زندگی هیچ‌وقت زیر بار ظلم نروند و تا آن‌جایی که می‌توانند کوشش و جان‌فشانی کنند تا تمامی ظالم‌ها را از بین ببرند و با پیام‌های امام‌خمینی(ره) بتوانیم این ابرقدرت‌ها را از بین ببریم و روزی برسد که پرچم لااله‌الاالله در تمام جهان به اهتزاز درآید و مردم جهان را از زیر یوغ استثمار و استعمار درآوریم، تا بتوانیم دین خودمان را به تمامی مسلمین جهان ادا کرده باشیم و این انقلاب که در ایران ظهور کرد با کمک مردم شهیدپرور ایران و راهنمایی‌های امام امت بود؛ تمام جهان چشم به این انقلاب دوخته‌اند.
این انقلاب، انقلاب مهدی(عج) است؛ چون ایران اولین کشوری است که با قاطعیت از زیر چکمه‌های ابرقدرت‌ها و استعمارگران توانست خودش را نجات دهد، امید است این انقلاب به انقلاب مهدی(عج) به هم بپیوندند. در ضمن دشمنان ما در کمین هستند و می‌خواهند هر طوری است به این انقلاب ضربه‌ای بزنند.

ایران باید درس عبرتی برای دیگر کشورها باشد که یک وجب از این خاک اسلامی را نمی‌توانند تصرف کنند، چون ملتی غیور و محکم و ارتشی پرتوان در برابر آن‌ها است. هیچ‌گونه مقاومتی نمی‌توانند در برابر نیروهای اسلام نشان دهند، چون با نابودی خودشان تمام می‌شود و از ملت شهیدپرور می‌خواهم که مواظب این انقلاب باشند که ابرقدرت‌ها در این کشور رخنه نکنند.

پیامی برای خانواده عزیزم دارم: انسان رفتنی است، یک روز به دنیا می‌آید و یک روز از دنیا خواهد رفت، این دنیای بیکران میدان آزمایش است و انسان آزادانه زندگی می‌کند. چه خوب است این آزادی ما را بتواند به وظایف دینی خود نزدیک‌تر کند و برای نجات کشور و مملکت اسلامی جان خودمان را نثار کنیم؛ تا دین خودمان را به اسلام ادا کرده باشیم. مرگ حق است می‌جنگیم تا آخرین قطره خونمان تا بر دشمن زبون پیروز شویم.

پدر و مادر عزیزم من به چنین پدر و مادری که عاید من شده است افتخار می‌کنم؛ که با فداکاری‌ها و راهنمایی‌های پدرانه و مادرانه خودتان راه راست را به من آموختید و توانستم جان خود را در راه کشور اسلامی نثار کنم. از شما تشکر می‌کنم امیدوارم که مادر عزیزم و پدر مهربانم حلالم کنید و خدا به شما صبر عنایت کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از