حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نماینده ولی فقیه در سپاه؛

بازدیدنماینده ولی‌فقیه در سپاه از طرح‌های درحال اجرا

بازدیدنماینده ولی‌فقیه در سپاه از طرح‌های درحال اجرا

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرح‌های درحال اجرا در اهواز بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح‌های درحال اجرا در اهواز، به این شهر سفر کردند.


بازدید از طرح ملی آب و فاضلاب در شهرستان کارون، تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه شهید چمران اهواز و طرح‌های حفاری چاه‌ها در میادین نفتی اطراف اهواز از جمله برنامه‌های سفر نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بود.


صابر علیدادی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی ایستگاه پمپاژ فاضلاب تا دهه فجر امسال گفت: رودخانه کارون، فاضلاب اهواز را به دو قسمت شرق و غرب تقسیم کرده که قسمت اعظم فاضلاب در شرق اهواز قرار دارد.

وی افزود: این ایستگاه با پیشرفت ۹۵ درصدی قرار است در ایام دهه فجر به بهره برداری برسد و بخش عمده‌ای از مشکلات فاضلاب این منطقه را برطرف خواهد کرد.

علیدادی ادامه داد: حدود ۲۵ درصد فاضلاب خام کل اهواز به ایستگاه ملی‌راه منتقل و تصفیه می‌شود که یکی از بخش‌های مهم فاضلاب اهواز به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: بی‌شک راه اندازی این ایستگاه پمپاژ می‌تواند یکی از طرح‌های تاثیرگذار در ساماندهی فاضلاب اهواز باشد.

مدیر کل آب و فاضلاب خوزستان می‌گوید: افزایش رضایتمندی مردم یکی از رسالت‌های اصلی ما به شمار می‌رود و امید است با طرح‌هایی که در سطح استان و به ویژه اهواز در حال اجرا است تا سال آینده بخش اعظمی از مشکلات فاضلاب اهواز و استان برطرف شود.

به گفته علیدادی؛ ایستگاه پمپاژ ملی‌راه اهواز علاوه بر جمع آوری فاضلاب خام سطح اهواز، بخش عمده‌ای از فاضلاب مناطق زیتون کارمندی، ملی‌راه و کوی ملت را به سمت تصفیه خانه شرق اهواز منتقل می‌کند.

وی گفت: این ایستگاه شامل اتاق‌های دیزل ژنراتور، پست برق، پست پاساژ و نگهبانی است که در مساحت ۱۵۰ متر مربع و با ظرفیت ۵ هزار متر مربع بر ساعت ساخته شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از